Vem är du?

(null)

Fredag och där gick Noah till skolbussen. 
Jag var den pinsamma mamman och följde honom med blicken när han promenerade upp mot skolbussen. 
Min fina pöjk ❤️

Nu till något annat. 
Att blogga är ju som att skriva en dagbok, bara det att den är öppen att läsa för alla ☺️
Kikade lite på min statistik och flera olika städer dök upp i den. 
Jag är så nyfiken på vem du är som läser här. 
Kan inte du bara lämna en liten kommentar och skriva vem du är och hur du hittade hit. 
Det är inte svårt alls att kommentera så jag skulle verkligen uppskatta det 🙏🏻

Ha en underbar dag! 
#1 - - Lena:

Hej Stina ! Jag är en av dom som inte känner dig och din familj personligen, men läser din blogg med glädje och gillar att ibland hitta lite tips om olika platser och restauranger. Vi har hus på Safir och jag tror att jag hittade din blogg i Ban Phe gruppen på Facebook.
Ta hand om dig och fortsätt njut av livet i Thailand, det ska jag göra fram till 22/3 // Lena

Svar: Åh vad roligt att höra! Men då kanske vi ses live för kommer till Ban Phe om cirka en vecka 😄
Stina

#2 - - Margareta :

Hittade också er blogg via thailandsgrupp på Facebook. Det är jättekul och läsa om ert liv i Thailand.

Svar: Härligt att höra!
Stina

#3 - - Anonym:

Sett er några gånger här på Lanta. Nästa gång får jag säga hej ☺️

Svar: Men jaaaaa gört!
Stina

#4 - - Susanne:

Hej,

Jag hittade din blogg när jag letade efter resebloggar och började läsa. Jag känner inte dig men Thailand är ett favoritresmål. Vi åker dit varje år och är där 4-6 veckor. Sedan pandemin bröt ut har vi inte varit där men funderar på att åka dit i år. Jag tycker det är roligt att läsa bloggar och få tips av andra på nya platser, restauranger och boenden. Det är roligt att följa er vistelse i Thailand. Så härligt ni har det där och så skönt för dig att du får må bättre i det varma klimatet. Om vi stöter ihop någon gång i Thailand så ska jag absolut säga hej och berätta att jag följer din blogg. Ha det gott och njut av livet i värmen.

Svar: Vad fint att läsa din kommentar. Ja det måste du göra! Det skulle jag uppskatta väldigt mycket 🙏🏻
Stina

#5 - - Gunn-Mari:

Hej Stina! känner er inte men sett er när vi bodde på tdv 3 över jul och nyår innan pandemin. Hittade bloggen i Ban Phe gruppen och följer dig sen dess. Så trevlig att läsa det du lägger upp. Krya på dig. Kram

Svar: Åh så roligt att höra! Kul du gillar bloggen. Och tack mår betydligt mycket bättre ❤️
Stina

#6 - - Anonym:

Hej!
Hittade dig i Ban phe gruppen. Har bott på tdv3 en gång (och tror faktiskt vi bodde i ert hus, hyrde av dom som ägde innan er) men dom två senaste gångerna vi varit nere har vi bott på tdv4. Pandemin satte stopp så får se om vi kommer iväg nästa vinter. Kul att läsa och känna igen bilderna från tdv,ban phe och människorna 🙂

Svar: Men så roligt att läsa! Ja vi köpte ju av Axel och Irene. Så kul om det är det huset. Hoppas ni kommer iväg nästa vinter 😄
Stina

#7 - - Anonym:

Hej, Anna här👋 Vi kom äntligen fram till Ban phe idag. Kommer ni upp hit någonting snart? Skulle vara väldigt roligt att ses!

Svar: Yes kommer om 1 vecka 😄
Stina

#8 - - Lotta K :

Hej!
Hittade din blogg i någon fb-grupp och eftersom vi älskar Thailand så är det underbart att följa dig och din familj ”där borta”. Har varit runt i Thailand på semester ca 4-5 veckor varje år sen 1996 och hoppas kunna tillbringa ett par månader där någon gång!
Tack än en gång för att vi får följa dig 😊

Svar: Åh vad roligt att höra! Jag hoppas ni får den möjligheten, det är oslagbart och en sådan livsinvestering ❤️
Stina

#9 - - Anna Z:

Vad kul att läsa alla kommentarer från ”främlingar” som hittat din blogg och uppskattar den. Häftigt! 😃

Jag är ju också ett stort fan 🤩❤️

Svar: Eller hur så så roligt! Härligt du fortfarande är ett fan, du var ju mitt första 😉❤️
Stina

#10 - - Elin :

Så underbart att följa er, även om man sitter hemma i Götene och mest ser Kinnekulle 😍

Svar: Haha Kinnekulle är också fint 🥰
Stina

#11 - - Marit:

Hej hittade din blogg via BanPhe på någotvis dock minns jag inte riktigt hur 😃. Så kul å få följa er när man själv sitter här hemma i kalla Sverige och fryser 😃😃

Svar: Hihi minns du var med här under vår första longstay 😄
Stina

#12 - - Daniel:

Hittade er när jag letade Svenska skolor i Thailand.
Tanken är att vi ska försöka få till en övervintring.

Svar: Åh hoppas ni får till det!!
Stina

#13 - - Tess:

Jag läser också, hemifrån kalla Umeå där det kommit 40 cm snö de senaste dagarna. Utöver den meter snö som vi redan hade. Älskar att läsa och se dom fina bilderna! Då kan jag glömma att jag är mitt i vintern här. 😂

Svar: Jag röstar på nästa vinter i Thailand för dig 😉❤️
Stina

Till top