Min födelsedag

Vi går vidare till själva födelsedagen! 

Det var ju riktigt smart att börja fira redan på lördagen, nu blev de ju hela två dagars födelsedagsfirande. 
Så trevligt. 
Men ska erkänna att vi var en rätt trött familj som vaknade upp igår morse. 
Killarna var dock tappra och kom in med kaffe, gomacka, sång och blommor vid 09. 
Efter frukost blev det lite födelsedagsbadande i poolen innan det blev dags för en födelsedagsutflykt. 

I fredags så hade vi lite fredagsmys med Jonas, Linnea och barnen på Coco resort. 
Så mysigt ställe, och väldigt laid back vilket vi älskar. 
Precis bredvid så låg det en resort med en liten vattenrutschbana och födelsedagsutflykten gick hit. 
Ligger så fint vid stranden, titta så vackert. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi badade i timmar och hade så trevligt och kul. 
Döm om Noahs förvåning när jag kastar mig ut i vattenrutschkanan. 
Jag har inte vågat åka på flera år men oj så kul det var. 
Bad Johan ta en bild och jag vet att ni är fler som har män som absolut inte kan fota det som man ber om ☺️
När jag kollar in bilderna så är det först en bild på bara rutschkanan. 

(null)

Men sen så fångar han mig på bild!
Dock så glömde han ta bort hela linsskyddet,  därav det svarta i bilden haha. 

(null)

Resten av bilderna tog jag 😁

(null)

En riktigt härlig eftermiddag och både jag och Noah blev några blåmärken rikare av allt åkande. 

Väl hemma så blev det en tur ut på stan då Noah skulle ut och shoppa. 
Jag och Johan satte oss på Fat monkey under tiden. 
Min telefon gick varm med FaceTime och meddelanden. 
Så otroligt kul att prata med nära och kära, våra thaivänner från Ban Phe och övrigt löst folk hahah. 
Middag blev pizza på Colibri, mums vilka pizzor. 
En helt perfekt födelsedag. 
Jag är lycklig långt in i själen. 
Jag har verkligen världens bästa familj ❤️

Tack tack tack alla som har uppvaktat mig. 
Känner mig hög på kärlek. 
Tack
🙏🏻
Till top