Överraskningsfest Jasmine Nui

Hej hej

Oj, oj oj vilken helg detta varit. 
Födelsedagshelg. 
Ni som känner mig vet ju att jag älskar att fylla år, så fort dagen är över längtar jag redan till nästa gång. 
Det är stort att få fylla år och få uppleva ännu ett år, de tycker jag man ska vara tacksam över. 
Ni som känner mig vet även att jag har som tradition att fira födelsedag i Thailand och brukar alltid ordna en fest. 
Som januaribarn så är det ju extra festligt att få fira i värmen! 

Nu hade jag dock tappat feststinget vilket är olikt mig och tänkte att det blir en stillsam
födelsedag med familjen. 
Jag fyller på en söndag och grabbarna tyckte vi skulle äta födelsedagsmiddag på lördagen istället så vi kan vara uppe lite senare. 
Valet blev på min favoritrestaurang här på Lanta, Jasmine Noi. 
Jag älskar maten där och framförallt familjen som driver restaurangen. 
17:45 hade vi bord och tog en taxi. 
När vi närmar oss ser jag massa ballonger och hör "Ja må hon leva". 
Där står det ett helt gäng och sjunger, det tog ett tag innan jag fattade att de är där för att fira mig ☺️
Johan hade alltså ordnat en överraskningsfest för mig. 
Jag är fortfarande i chock tror jag. 
Helt otroligt så fint gjort
❤️
Att de lyckats dölja detta för mig är ett mysterum. 

Det blev massa grillat, musik, fireshow, skratt och flams. 
Tog bilder i början sen var vi alla upptagna med att ha kul. 
Klockan 03 var vi hemma och det om något är väl ett toppenbetyg. 

Stort tack alla som bidrog till en fantastiskt minnesvärd kväll. 
Stort stort tack.
Detta kommer jag aldrig att glömma. 
❤️
(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null)

(null)


#1 - - thessresaa :

En sådan underbar överraskning!! Din man han kan han😊❤️.

Svar: Han är bäst ingen protest ❤️
Stina

#2 - - Susanne:

Grattis på födelsedagen! Vilken härlig överraskning de ordnat för dig.
Jag fyller år i december och har firat min födelsedag i Thailand flera gånger. Det jag tycker är så härligt med att fira födelsedagen där, är att man plötsligt får fylla år när det är sommar. Man kan vara ute på stranden och fira sin födelsedag och det tycker jag är superhärligt.

Svar: Exakt så! Det är nog extra därför vi vinterbarn tycker det blir så exotiskt och härligt ❤️
Stina

Till top