Premiär thaiboxning

Heeeeeeej!

Vilken helg vi har haft. 
En riktig fullspäckad sådan och en riktigt kuuuuul sådan!
Wow fullproppad med festligheter och trevligheter och väldigt, väldigt social! 

Hur fredagen såg ut vet ni ju redan, annars läs inlägget nedanför. 
Igår så var dagen här som det snackats om läääänge. 
Vår vän Jonas skulle gå thaiboxningsmatch. 
Hm säger man så? 
Vet ni jag har faktiskt aldrig varit på thaiboxning och helt ärligt har det aldrig riktigt lockat mig. 
Men nu när Jonas skulle fightas så ville vi självklart se det och stötta. 
Vi var alla tre väldigt taggade! 
Vi möttes upp med familjen Kullinger som också
är longstay för att gå på detta tillsammans och åkte TukTuk till arenan.

WOW vilken folkfest! 
Det var så mycket folk, massa bra musik och det kändes som att vara på en nattklubb nästan där man även slåss. 
Ja det var med andra ord en nattklubb ☺️
Nej men jag hade nog inte riktigt förstått hur stort allt skulle vara omkring men det var grymt kul. 
Jag och Lina dansade massa, så kul, vet inte när jag var ute och dansade sist men det var väl innan covid. 
Så underbart kul! 
Det var även superkul att se alla matcher och så var det även fireshow. 

Riktigt riktigt lyckat hela upplägget. 
En kväll jag sent kommer glömma. 

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Idag känns det att livet har varit extra kul men vi har ändå hunnit med att åkt och badat med en klasskompis till Noah och hans pappa. 
Var borta några timmar och så har vi ätit pizza. 

Nu ser jag fram emot en sund vecka och träningen imorgon. 

Hoppas ni alla har haft en fin helg! 
Till top