Livet som nyopererad

Heeeej

Det var inte igår minst sagt. 
Idag så fick jag plötsligt ett sug att skriva här, att skriva lite i dagboken. 
Jag gillade verkligen att skriva här när vi var i Thailand, framförallt så blir det ju även ett fint minne över en sådan speciell period i livet. 
Detta inlägg går dock sakta med ett finger, vänstra pekfingret också så jag har egentligen oddsen mot mig haha. 

Ja, för nu är jag ju opererad. 
Som jag väntat och som jag kämpat men för två veckor sedan var det så dags på SÖS. 
Nu är protesen på plats. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Det har varit väldigt kämpigt faktiskt men nu är jag så tacksam över att den värsta smärtan lagt sig. 
Däremot märker jag vad mycket det slitit på kroppen, jag är otroligt glad över att jag var i Thailand innan och tränade upp mig. 

I förrgår plockades stygnen och nytt gips sattes på. 
Jag fick välja färg ☺️

(null)

(null)

(null)

Nu ska det sitta på i en månad till och sedan blir det rehabträning i små steg framåt. 
Ja det är ungefär så mitt liv ser ut nu och det blir en annorlunda sommar men nu är jag på rätt sida av allt, väntans tider under pandemin var ju ändå värre. 

Jag har blivit fint uppvaktad med fina blombud och annat smått och gott. 
❤️ TACK. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och på nationaldagen så var Lantatjejerna här, de som bor i Stockholm. 
Det var sååå fint att ses igen, dock en aning mer påklätt och jag en aning mer sliten 😉
Energipåfyllning fick jag verkligen och de hade t.o.m. bryggt kaffet innan och hade med sig. 
Jag fick bara sitta och insupa deras goda energi och självklart blev det mycket Thailandssnack och framtidsplanering.

(null)

(null)

(null)

Ja, det är så livet har sett ut sedan vi kom hem till Sverige igen. 
Noah har sommarlov och hänger med kompisarna varje dag vilket han är väldigt glad över. 
Så fint att hans plats i kompisgänget är givet trots att han de senaste åren varit nästan mer i Thailand än hemma egentligen. 

Hoppas ni mår bra ni som ibland kikar in här och njuter av sommaren. 

Kram
Till top