Blixtrar och dunder

Heeeeeej

En onsdag i Thailand. 
Den började med min kopp kaffe under bananerna. 

(null)

(null)

Vore det inte typiskt mig om bananklasen skulle ramla ner rakt på mig? ☺️ Kanske får skjuta stolen jag sitter i liiite åt sidan hehe. 
När Noah gått till skolan så var det dags för morgonpromenaden. 
Då vi visste att hans klass skulle ha idrott på morgonen på den strand som vi brukar promenera på så var vi strategiska och bytte strand denna morgon. 
Lika bra för husfriden haha. 

Vi åkte till Beautiful beach och den var inte så lång som jag tänkt mig i huvudet. 
Men det gjorde absolut ingenting, var mysigt att gå fram och tillbaka här. 

(null)
(null)

(null)

Hittade denna. Kändes som ett tecken. Hjärtformad. Ett tecken på att kärleken övervinner allt ❤️

(null)

Väl hemma så var det dags för träning med Amelia. 
Jag är dålig på att komma ihåg att dokumentera vilket jag verkligen ska bli bättre på, så viktigt att se framstegen och vilken skillnad det är nu. 
Nu var Johan hemma så han fick agera fotograf. 

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Ett riktigt bra pass som kändes ordentligt! 

Vi fick besök av denna fina lilla krabat. 
(null)

(null)

Under tiden så ändrade den färg flera gånger. 
Gul, orange, röd och så brun. 
Så häftigt!
Jag och Johan var helt fascinerade. 

(null)

(null)

Noah slutade 14 idag och när han kom hem så badade han och jag tillsammans i över en timme. 
Så mysigt. 

(null)

Det var tur vi passade på för plötsligt så öppnande sig himlen och ett riktigt åskoväder kom. 
Som alltid här i Thailand så ÖSER det ner. 
Ändå rätt mysigt på något sätt. 
Jag har satt på mig min hoodie vilket inte var igår och vi skrotar runt här hemma. 

(null) (null)

(null)

Idag är en sådan dag när vi ser fram emot en hemmakväll. 
Bädda ner oss och se lite serie. 

Hoppas ni har en härlig lillördag! 

Till top