Dog rescue

Heeeeej

Så härligt att våra inlägg om livet här i Thailand är så uppskattade. 
Kul att ni även gillar när Johan skriver! 
Det är alltid kul tycker jag att läsa något ur olika perspektiv. 
Idag är det jag Stina som skriver och jag passar på att skriva nu när jag ligger och tar mig en eftermiddagsvila. 

Vi fortsätter att njuta av sportlovet. 
Skolan som Noah går på har bara sportlov för sina helårselever och det är vecka 8. 
Men det var inga problem för oss och söka ledigt. 
Vi tänkte att det blir bäst att vara ledig denna vecka när hemskolan hemma har sportlov, och därmed inte är uppkopplade och skickar uppgifter som Noah då missar. 

Igår kväll var vi som sagt på "Two Dow" och hade det så trevligt med våra thailändska vänner. 
Blir verkligen glad i hela själen när jag är här. 

(null)

(null)

Idag så har vi hunnit med massa! 
Klockan elva så var jag och Noah på Bua spa och jag unnade mig en ansiktsbehandling och Noah massage.
Ansiktsbehandlingen här är den absolut bästa! 
Massa härliga produkter och så ingår det även massage. 
Ljuvligt! 

(null)

Vi tog sedan sarengen och åkte till Mae Phim. 
Ett besök hos Dog rescue är givet för oss. 
Vi donerade leksaker till hundarna och tvättmedel, de behöver allt de kan få för att bedriva denna fantastiska verksamhet. 

(null)

(null)

(null)

Önskar jag kunde ge alla dessa hundar ett hem. 
Åh vad de kämpar allihopa för att få klappar och få komma upp i famnen och känna kärlek. 
Några hundar är dock alltid försiktiga och hukar så fort det närmar sig en klapp. 
Många hundar här har varit med om det mest värsta du kan tänka dig. 
Tack Dog rescue för allt ni gör. 
HÄR kan ni läsa mer. 

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Vi träffade även Sugar som har den stora lyckan att få flytta till Göteborg i maj när hon är redo för att flygas till Sverige. 
Så glad för alla som bidrar till en bättre värld för alla djur. 

(null)

(null)

(null)

Vi ses snart igen Dog rescue. 

(null)

(null)

(null)

På vägen hem så blev det en lunch på Tequila sunrise i Mae Phim. 
Jag åt lax och potatismos. 
Himmel så gott! 

(null)

(null)

Nä nu är vilan slut. 
Nu blir det poolen med Noah. 
Ikväll kommer våra vänner Hanna och Lasse med barn för att hälsa på oss i Ban Phe. 
Vi är så förväntansfulla! 
Mer om det i nästa inlägg ❤️
#1 - - Pia:

Åh så fina hundar, är den lilla bruna den so ska till Sverige?

Svar: Ja precis Sugar.
Stina

#2 - - Thessresaa :

Vilken härlig dag!!! Kan höra dig skratta av förtjusning när du är bland hundarna ❤️❤️ En sån lycka.
Så roligt för er att ni får besök! Kul för er att få visa upp ert paradis o alla era vänner.
Ja du , Bua spa är svårslaget!! Somnade alltid under deras massager o behandlingar. Så fantastisk personal oxå!
Stor kram

Svar: Ja så härligt att ha besök ❤️ Saknar dig här!
Stina

Till top