På återseende Ban Phe

Heeeeeej

Nu närmar sig sportlovet sitt slut för denna gång. 
Det blev en extra fin sista dag här i Ban Phe. 
Vi började med att åka till vårt promenadställe. 
Så mysigt att starta dagen här. 

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

Vi åkte sedan för en lunch på Bee Happy. 
Bilder på maten behövs inte vid detta laget då jag alltid tar samma rätt, räkor i gul curry och det är nog den mest fotade maträtten här i bloggen ☺️
Vi mötte upp familjen Öbrink som också är nere och vips så hade några timmar flygit iväg. 
Var relativt mycket folk på Bee Happy och det gör mig så glad. 

(null)

När vi kom hem badade vi i poolen och surrade med husgrannar. 
Otroligt trevligt. 
När skymningen kom slog jag mig ner på altanen. 
Älskar den stunden på dagen!

(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

Öbrinks kom förbi för lite häng innan det blev en sista middag på Two Dow.

(null)

(null)
(null)

(null)

Huset stod så fint och väntade på oss när vi kom hem. 

(null)

Hejdå huset. 
Vi ses snart igen. 
Nu ska jag fylla på kaffekoppen och sedan packa det sista. 
Mot Bangkok! 

#1 - - Thessresaa :

Alltså räkorna i gul curry!!! Som jag kan sakna dem.
Det är verkligen en vacker promenad att ta, känns verkligen som lite Sverige där med träden, bara det att det är liiiite varmare 😊😂.
Ha en bra resa hem till Lanta nu.
Puss o kram

Svar: Eller hur ser ut som Europa! Tack vännen ❤️
Stina

Till top