En Cozyfest

Heeeeej

Sista helgen i april blev en extra fartfylld helg, precis vad vi älskar. 
I fredags så vankades det lite festligheter. 
Vår fina vän Linnea fyllde år och att få fira födelsedag i Thailand är ju verkligen något extra. 
Jag började dagen med att unna mig ett frisörbesök, klippning och så fick det bli flätor. 

Bad Noah att ta en bild på flätorna och istället blev det cirka 40 bilder på honom istället ☺️

(null)


Men sen så. 

(null)

Så var det så dags att svira om till kalaskläder och det gick snabbt. 
Det här med att man inte behöver ha något fancy på sig passar mig, räcker med något thaiinspirerat som en färgglad klänning och så lite härliga smycken. 

(null)

Inte heller behöver man anstränga sig med att hitta något fint kort, en liten lapp funkar alldeles utmärkt det ☺️

(null)

Så var vi så redo för att fira födelsedag vilket vi gjorde på Cozy. 
De hade öpppet för sista kvällen för denna säsong och ställde till med en hejdundrande avskedsfest. 
Massa god mat, jag tog siktet på potataisgratängen direkt. 
Bästa jag vet! 
Det var så gott! 

(null)

Det sas inte många ord under middagen, vi var alla så upptagna med att lassa i oss mat haha. 
Sedan kom partyt igång och vi hade så kul. 
Blev inte så många bilder men dessa fångades av min mobil, desto mer härliga minnen på minnesbanken. 
Underbart när alls oavsett ålder har lika kul. 
Tack alla för en härlig kväll! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top