Fyller på minnesbanken

Heeeej

Det får bli lite kortare inlägg dessa dagar då tiden läggs på annat. 
Bilder gillar jag dock att ta då det blir till fina minnen. 

Här har vi börjat packa. 
Igår så packade jag ihop träningsväskan. 
Lite vemodigt, dessa prylar tillsammans med Amelia fick en enorm betydelse. 

(null)

I vår parrelation jag och Johan så är vi lika på mycket men olika på en hel del grejer också. 
Som detta med att organisera och packa. 
Johan börjar i god tid och jag i sista sekund. 
Han har ordning på allt, t.o.m. sina smycken. 

(null)

Skäms varje gång jag ser hans röda märkesglasögon som var svindyra. 
Jag fick låna dom efter mycket om och men och råkade förstöra dom direkt. 
Pga mitt slarv att bara slänga ner dom i handväskan. 
Johan brukar skaka på huvudet hur jag förvarar mina mediciner, allt i en salig blandning i en påse. 
Men jag lovar jag har koll 😉

(null)

Andra saker som hanns med igår var morgonpromenaden längs Klong Dao. 
Oslagbart!

(null)

(null)

(null)

En lunch med Jenny till denna vy. 

(null)

(null)

(null)

En liten eftermiddagsutflykt med Johan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och så middag, kvällsbad hela familjen men de ögonblicken finns istället på minnesbanken. 

❤️
Till top