Gammal kärlek rostar aldrig

när det gäller djur 😉
 
Johan gästbloggar!
 
Igår när jag skulle träffa en ny potientiell klient så visade det sig att de hade en väldigt fin, lekfull och härlig vovve. Vi latjade lite och han flög verkligen fram över allt. 
 
Sen satt vi och pratade lite om huset de vill sälja och lite allt möjligt. Då berättar han historien om när de fick hunden, det var en tjej från Finland som jobbade som volontär på Vet Van här i området. Hon hade hittat två stycken övergivna valpar som behövde nytt hem. De bestämde sig direkt att "rädda" den ena. Då slog blixten ner som på en klar himmel, det är ju TEDDY jag sitter och klappar. Min Teddy:
 
Som jag flaskmatade var fjärde timme när vi lite busigt passade dem när Henna och Daniel var tvungna att göra ett visa run. På vårt område var det då förbjudet med husdjur, men de här gosingarna gick ju inte att motstå. Det var så galet mysigt och jag hoppas få uppleva det någon gång igen i livet : )
 
Men oj så stor han har blivit och riktig fin thaipäls som Stina brukar kalla det.
 
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
#1 - - Stina:

Finaste Teddy honom glömmer jag aldrig ❤️

Till top