Snoppträd?

Hej hej

En tisdag här i Thailand har snart passerat.
Låt oss kika på hur den har sett ut. 

Alltså idag så vaknade jag med VÄÄÄÄRSTA träningsvärken. 
Gårdagen tog ut sin rätt minst sagt. 
Johan drog och tränade men jag tog mig en helt träningsfri dag. 
Unnade mig att ligga och vila lite under förmiddagen med denna utsikt från sovrummet. 

(null)

Vi har ett rätt intressant träd precis mitt emot oss. 

(null)

Är det bara jag…. Eller?

(null)

Jaja förmiddagen fortsatte och denna dryck fick bli min mellis. 
Så god helt klart en ny favorit!

(null)

Framåt 11:30 så begav vi oss så hemifrån. 
Inte alltid lika lätt då vår huskatt ALLTID ska blockera vägen ☺️

(null)

Vi styrde moppen mot Lazy lodge och en härlig lunch med Jenny och Johan väntade. 
VUXENLYX. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Väl hemma blev det mest chill. 
Noah har spelat och tagit det lugnt efter skolan. 
"Äntligen" så är han så rörlig i armen så att han kan det. 

(null)

Rester till middag.,

(null)

Och en mäktig skymning och solnedgång. 

(null)

Så tacksam över att få bo så här och se solen gå ner över havet. 
Ser Phi phi island rakt över. 
Bara en sån sak. 

(null)

(null)

En fin dag och kväll. 
Varit ordentligt varmt ikväll så vi tog oss ett kvällsdopp i poolen och nu så är det dags att göra kväll. 

Natti natti 
#1 - - sandra ledin:

Vilken skön dag. Maten vid lunch fick det att kurra i magen på än ;)
Sagolik solnedgång ni får.
Hoppas att även denna dag blir lika fin.

Svar: Tack snälla! 🙌🏻
allenheim.blogg.se

Till top