Touchdown Bangkok

Heeeej

Så var dagen här, skolavslutning. 
Jag kan inte förstå vart dessa alla månader tog vägen. 
Men nu så var dagen här. 
En jättefin avslutning. 
Jag tog på mig solglasögonen flera gånger för att dölja mina tårar. 
Så högtidligt när alla sjöng "den blomstertid nu kommer". 
Efter skolavslutningen åt vi alla en gemensam lunch. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kramade alla hejdå. 
Inte bra för Stinas hjärta. 

Nu är vi i Bangkok och incheckade på vårt otroligt fina hotell. 
Oj vad det luktar gott. 
Och oj vad mycket trafik, ljud och liv och rörelse. 
Har varit i Bangkok många gånger men denna gång är det mer påtagligt än någonsin. 
Efter att ha levt ett ö-liv är kontrasten stor. 

(null)

(null)

(null)

Noah önskade McDonalds till middag så vi tog en promenad för att hitta det. 
När vi väl var framme var det stängt. 
Fick i brist på taxibilar bli Motorcykeltaxi tillbaka till hotellet. 
Ojojoj här är jag glad att ni hemma inte såg oss. 
Var skakig länge efteråt. 

(null)

Ha en fin kväll!

Till top