Adventsfika i solen

Heeeej

Måndag och ännu en solig och varm dag har snart passerat. 
Vaknade upp till klarblå himmel. 

(null)

Johan var alert och åkte och tränade under morgonen men jag tog en promenadfri dag. 
Sånt behövs ju också. 

Som jag skrev tidigare så var vi ju med om en olycka i vår lägenhet för en tid sedan. 
HÄR kan du läsa mer om det om du missat det. 
Fick en sådan fin kommentar från en tjej som är på väg ner till Lanta om jag behöver något från Sverige och jag var väldigt snabb på att då säga produkter. 
Nu har de och mina produkter anlänt så åkte och hämtade dom idag. 
Nu är mitt ansikte lyckligt igen 😉
Stort tack Jessica för din hjälp 🙏🏻

(null)

Vi har även fått paket hemifrån idag!
Iiiiiih det är så stort när det kommer paket från Sverige. 
Då det stod Noah på paketet så fick det stå och vänta tills han kom hem från skolan. 

(null)

Vi passade på att äta en lunch ute idag. 
Efter helgens frosseri så fick det bli till att boosta kroppen med nyttigheter och grönt. 
Så en helt vegetarisk lunch passade ju ypperligt. 

(null)

Så fräscht och gott!

(null)

(null)

(null)

Och sedan så kom Noah hem och det blev paketlösning. 
Noahs farmor som skickat lite gotta. 
Blev ett lite försenat adventsfika här hemma idag. 
Vi slukade mååååånga pepparkakor. 
Tänk vad allt blir så mycket godare när det inte är något som man tar för givet. 

(null)

(null)

Ja och sedan rullade eftermiddagen på. 
Noah åkte till Slow Down för att umgås med vänner och Johan jobbade. 
Jag fick äntligen till FaceTime med min Emma. 
Snackade i hela två timmar!

Och sedan kom bästa stunden på dagen- skymning och en jättefin solnedgång. 

(null)

(null)

(null)

Ja- det var min måndag det. 
Nu hämtar Johan hem Noah och jag ska alldeles strax krypa ner och sova. 

Hoppas ni får en bra start på veckan! 
#1 - - Thessresaa :

Tänk vad man uppskattar mkt som man hemma bara tar för givet!! Minns så väl vår första adventsfika och hur vår vänskap började där över lite svenskt gotte❤️❤️ puss o kram

Svar: Minns den gången så väl ❤️
allenheim.blogg.se

Till top