Besök hos Dr Pad

Hej hej

Hoppas helgen är bra och en extra tanke till alla pappor därute idag. 

Här fick det bli ett sjukhusbesök. 
Skrev ju för några dagar sedan att jag kände mig lite dålig och idag så fick jag en tid hos Dr Pad, vår klinik här på ön där vi alla tre är välkända ansikten. 
Speciellt jag då jag var inlagd här förra året. 
Sist vi träffades såg det ut så här. 

(null)

(null)

Noah var här sist i maj när han bröt armen och Johan var här sist när han testades för syfilis. 
Ja ni läste rätt- det är något man måste testas för när man ska ha arbetsvisum 🙃

Så nu blev det ett kärt återseende om det nu kan bli det när man söker vård men de var så glada att se mig igen. 
Skrattade och flamsade på thailändskt vis och pratade högt om när jag var inlagd hos dom. 
Haha faktiskt underbart befriande. 
Sedan gå igenom kroppen innan jag fick träffa läkaren. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min armbåge var ordentligt svullen och inflammerad så det fick bli kortisonspruta. 
Läkaren var riktigt bra att sticka och det gick jättebra. 

(null)

Och sedan lämna kontrollprover. 
Tack Johan för engagemang som knäppte massa bilder. 
"Så har du till bloggen älskling!"

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Har sovit exakt hela dagen idag. 
Längesen jag kände denna trötthet. 
Om 48 timmar brukar effekten komma så även detta ska allt lösa sig. 

Nu ska jag ringa min pappa i Sverige och sedan vila vidare. 
Hörs snart piggare! 

#1 - - Pia:

Hoppas verkligen att du mår bättre snart och att kortisonet gör verkan. Kryakramar ❤️

Svar: Tack svärmor ❤️
allenheim.blogg.se

Till top