En onsdag i Ban Phe

Heeeeej

Lite om dagen som varit idag. 
Började den med nya morgonrutinen simning. 
Tror faktiskt det är bra att vi tog en vilodag igår för idag så gick det bättre än nånsin. 

Efter det så var jag vrålhungrig så fick bli en frukost på Bite n Bike. 
Så mysigt här- luktar liksom så typiskt cafe och finns lite smått och gott att köpa 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Noah är tyvärr sjuk- tycker så synd om honom som är sjuk på sitt lov och han missar liksom allt och ligger bara inne. Inne på dag tre nu. 
Idag så är han på bättringsvägen så imorgon så hoppas jag verkligen att han får göra lite socialt och njuta av sitt lov. 
I alla fall, det finns så goa människor här som tycker så mycket om Noah och det är så ömsesidigt. 
Meit och Kenneth är två av dom och idag så hade de gett detta till Noah. 
Hans absoluta favoritgodis och jag blir så otroligt rörd och varm i hjärtat att det finns människor som ger så mycket kärlek tlll Noah.
Betyder verkligen så mycket nu när vi är borta så otroligt länge från familj och släkt hemma.  
Tack tack tack ❤️

(null)

Resten av dagen så har Johan varit iväg hela dagen på jobb. 
Jag har tagit mig en stödvila på altanen. 
Älskar ligga här med fläkten på som svalkar lite. 

(null)

(null)

Och sen kom familjen Öbrink över och det blev poolhäng och middag här på TDV. 
Känns nästan ovant att vara utan grabbarna haha. 

(null)

(null)

(null)

Ja det var min dag det. 
Nu ligger jag här på altanen och hör alla ljud och ser mitt blingbling. 
Livet 🙏🏻
(null)
 
Vi hörs snart igen! 
#1 - - Pia:

Alla dessa fina hundar😍dom verkar så nöjda när ni gosar med dom❤️

#2 - - Pia:

Men åh såg detta nu, hur är det med Noah, så trist att vara sjuk på lovet och när ni är i ”stugan” hoppas han snabbt blir bra, hälsa honom krya på sig ❤️

Till top