Melonträning

Heeej heeej

Från utflykt i Mangroven till träning. 
Jag tränar ju med Amelia som har Lanta workout och det är min bästa livsinvestering- ja förutom att befinna mig i Thailand då. ☺️

Just nu får jag inte belasta armbågen som jag fick kortisonspruta i för nån vecka sedan och som stökar så simning och träning med vikt går helt bort. 
Men inte ska det stoppa varken Amelia eller mig. 
Då gäller det att tänka om och träna det som tränas kan. 
Som benen till exempel. 

(null)

Det är första gången jag har ett PT-pass där jag ligger på vår badleksak men någon gång ska ju vara den första. 
Kan lova att det var ordentligt jobbigt och idag så har jag träningsvärk i benen. 

"Du är så positiv" är faktiskt något som jag ofta får höra och här är ett exempel på varför jag verkligen försöker maxa det jag kan göra i livet. 
För två veckor sedan simmade jag 90 min i Ban Phe och var så stolt och glad. 
Nu kan jag inte alls simma och vem vet när det blir nästa gång. 
Därför är det för mig så viktigt att verkligen maxa när det går för man vet aldrig när det en dag inte går igen. 
Självklart får jag betydligt mer ont när jag gör vissa grejer och vissa saker är ju självklart helt  fysiskt omöjligt- men jag har ju alltid ont så jag är verkligen så noga med att göra det själen mår bra av och vad som ger energi. 
Inte begränsa mig utan se möjligheterna istället. 
Kom ihåg att oavsett vad en person gör, säger, delar med sig av så vet vi oftast inte en bråkdel av vad den människan går igenom. 

Från träning på en vattenmelon till morgonens promenad. 
Jag och Hanna tog oss en ordentligt svettig och varm promenad. 
Var otroligt skönt att komma ner till stranden och känna hur det fläktar efter att ha gått på vägen i tryckande värme. 

(null)

(null)

(null)

Otroligt vackert och boostar hela dagen att röra på sig till dessa vyer. 

Ja, det var min onsdag det!
Vi hörs snart igen 

Till top