Lillördag

Godmorgon! 

Nu är klockan 04:30 och här sitter jag och dricker kaffe. 
Försöker piggna på mig genom att sörpla koffeinklunkarna och sammanfatta gårdagen. 

Lillördag och det håller vi på hårt i familjen och då unnar vi oss alltid det lilla extra. 
Även igår så började jag dagen tidigt- men inte lika tidigt som denna morgon. 
Men 05:45 satt jag här med tända ljus och koppen redo. 

(null)

(null)

Hade nämligen bokat in morgonpromenad med en nyfunnen vän- Anna. 
En otroligt härlig start på dagen!
Mysigt att se hela samhället vakna till liv. 

(null)

(null)

(null)

Lite senare under dagen hade Johan lunch och då passade vi på att äta tillsammans på Richeys så susade iväg dit. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och på kvällen så var vi på en urtrevlig invigning av en ny restaurang- Laughing bord tillsammans med Kim W och Åsa. 
En mycket trevlig kväll!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kvällen slutade med att Johan stod för underhållning. 
Hörde jag Rollin och Have you ever seen the rain?

(null)

Nu: dags att packa och duscha. 
Om 45 kommer taxin och vi beger oss iväg norrut. 

Hörs mer om det! 
#1 - - Pia:

Oj vad tidigt du går upp, men kan tänka mig att det är mysigt att se området vakna till liv. Maten ser så otroligt fräsch och god ut på alla bilder du lägger ut 😋. Hoppas att det är ok med huset i Ban Phe

Svar: Den är verkligen god 😍
allenheim.blogg.se

Till top