Pizzamåndag

Hej och hallå och god måndag!

Här började vi måndagen med livets största fundering just nu:
Kommer vi kunna ta oss nerför backen utan att fastna i lervällingen?
Jag följde Noah till bussen och den snälle chauffören gjorde allt för att backa upp så att Noah skulle slippa gå genom leran. 
Morgonens hjälte det. 
 
(null)

(null)

Jag fick dock skippa morgonens promenad, dumt att riskera att ramla. 

Dagen gick i en rasande fart och plötsligt så var klockan 14:10 och skoldagen var slut. 
Gick ner för att möta Noah (haha det behöver jag absolut inte göra tycker Noah men tycker det är mysigt) (får passa på nu när det bara är han på bussen för sen är det kört)

Fick sällskap av denne medans jag väntade. 

(null)

Och sedan gick vi raka vägen för lite eftermiddagshäng vid poolen!
Alltså inte jag och tuppen. 
Vi badade länge och snackade om allt möjligt. 
Idag har det verkligen varit en bra dag. 
Så bra så vi bestämde oss för att unna oss och köra lillördag idag istället för på onsdag. 
Men jag vet ju ändå att vi på onsdag kommer tänka lillördag ändå 🙃

Vi bestämde oss för att beställa hem pizza och ha lite mysmiddag. 
Helt rätt beslut, blev en sådan härlig stund på balkongen. 
Måndagslyx. 

(null)

(null)

(null)

Satt ute tills det började skymma och det var dags att tända belysningen. 

(null)

Beställde pizzorna via matappen som jag skrev om igår. 
Då kan man även lägga in en handling på 7/11 så passade att göra det. 
Sodavatten och så frukostbröd, rostmackor. 
Tycker verkligen jag var tydlig och sodan kom som den skulle men brödpåsen lös med sin frånvaro. 
Istället var denna med, en liten smörig toast!

(null)

Livet i Thailand. 

Nu ska jag göra netflixpremiär och nyttja vår IP-TV. 
Känns nästan lyxigt att ha en seriekväll. 

Hoppas er måndag är bra så hörs vi säkert imorgon. 
#1 - - Din man:

Underbart

Till top