Saknad!

Johan gästbloggar!
 
Hej!
 
Helt otroligt vad man kan sakna sin familj, jag trodde inte det var möjligt men nu inser jag hur tufft det är att vara ifrån varandra en längre tid. Även om det inte har gått så många dagar så är känslan enorm. Och eftersom vetskapen om att det kommer att vara en längre tid så blir det betydligt tuffare tycker jag. Blir varm i hjärtat varje gång facebook ger mig ett mysigt minne från förr : ) 
 
 
Själv bor jag hemma hos en vän som har en stor villa strax söder om Stockholm, det ger en verkligen perspektiv på livet, här bor jag som inneboende tillsammans med hyresvärd samt några fler, lite som att bo i kollektiv : P ikväll blev det matlagning, middag och lite kortspel efteråt. 
 
Varje dag så spelar jag och stina in lite filmer till varandra och facetimar förstås och hade jag inte haft min träning 3 dagar i veckan så hade detta nog blivit outhärdligt. Här hade vi många av våra date i början :)
 
 
Nu har klockan blivit så mycket att jag inte orkar skriva så mycket mer, men en sak vill jag verkligen påminna om, det är val på söndag och till alla er som bor i Stockholm och har bestämt er för att byta ut nuvarande regering, glöm inte bort att även byta ut det värdelösa styre vi har i vår region!!!!!!!!!!!!!  DET ÄR DIN PLIKT!!!!!!!!!!!!
 
 
GÅ GÄRNA IN PÅ STINAS INSTA OCH LÄS HENNES BERÄTTELSE OM HUR VÅRDEN FUNGERAR I STOCKHOLM. 
 
TACK FÖR IDAG OCH PÅ ÅTERSEENDE! 
 
Till top