Suddig fredag

Imorse så vaknade jag vid 06 och det var ju längesen jag tog bild på morgonkaffet så den kommer här ha ha. 

(null)

Det var ett helt annat ljus nu på morgonen vilket bådade gott efter sista tidens minst sagt dåliga väder. 

(null)

Redan vid 09 så låg jag och Camilla vid poolen. 
Vi rusade ner. 
Nejdå det gjorde vi inte men det kändes verkligen som att nu måste vi passa på. 
Given dryck vid poolhänget ☺️

(null)

Åkte sedan mot Klong Dao för en lunch hos tysken. 

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi ändå var i dessa krokar så passade vi på med lite sightseeing. 
Passade på att gå till Slow Down för att visa det samt paddelbanor och skolbussen ☺️

(null)

(null)

(null)

Sedan åkte vi till skolan så Camilla fick se den samt vara med på fredagssamling. 
Ja och sedan flöt eftermiddagen på. 
Jag passade på att vila och Camilla åkte iväg på lite ärenden. 
Regnet kom tillbaka och det med råge. 

(null)

Vi bestämde oss för en fredagsmiddag hemma på altanen. 
Helt klart mitt förslag för vi hade så mycket rester kvar från förra helgen så det fick bli en favorit. 
Jajamen tachos. 
MUMS!

(null)

(null)

Mätta och belåtna kröp vi ner för att se serie ihop. 
Jag och Camilla ser "En helt vanlig familj" tillsammans och nu har vi bara ett avsnitt kvar. 
Snacka om familjetid. 

(null)

Och nu gapar Camillas lilla sophörna tom. 

(null)

Vi har fått låna min vän Hannas hus över helgen då de är bortresta. 
Så ikväll sover Camilla borta och jag gör henne sällskap imorgon. 
Så det kommer kännas som semester igen!
Men ikväll tänkte jag sova supertidigt och bara ta igen mig lite. 

Ja- det var det som fångades idag. 
Långt ifrån perfekta bilder och lite suddiga men det är ju så livet ser ut på riktigt ☺️

Ha en superfin fredag och helg! 
#1 - - Johan:

Camillas lilla ”sophörna” 😂 ja de där pedantiska Allenbäckarna är inte lätt att ha o göra med 😆

Svar: Det är ju de ingifta Allenbäckarna som är de röriga 😂 och rörliga
allenheim.blogg.se

Till top