En sista kväll på Lanta

Heeeeej

Igår så blev det en liten avskedsmiddag med nyfunna vänner på Joes Texas. 

Vi hade bokat bord 18:30 och innan det så satt jag på altanen och njöt. 
Skymning är min bästa tid, det är underbart att känna hur det fläktar och se solen gå ner. 
Det börjar alltid blåsa lite vilket är så skönt efter en varm dag. 

(null)

(null)

(null)

Som sagt, middag på Joes fick det bli. 
Har ni inte varit här så gå hit!
Ja om ni gillar kött vill säga vilket inte jag gör men jag fick bakad potatis och sallad så gick ingen nöd på mig. 
Vill verkligen det ska gå bra för dom då vi sett de bygga upp sitt livsverk från grunden och ör så fina och godhjärtade människor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Var faktiskt jag som önskade matställe och det var även något mer som lockade denna kväll. 

(null)

En ny familjemedlem ❤️
Hej lilla bebisen. 

(null)

Blev en tidig kväll då vi skulle upp tidigt. 
05:30 kom taxin och hämtade oss. 
Tog morgonflighten från Krabi, det var många gamnackar och öppna munnar på den flighten kan jag meddela. 

(null)

(null)

Nu har vi landat i Bangkok och sitter i taxin. 

(null)

Dags för sportlov i Ban Phe!

Är så otroligt taggad och det ska bli så skönt att komma till huset. 
Samt att jag längtar otroligt mycket till min favoritmat. 
Ni vet nog vilken 😉

Så nu blir det Ban Phebilder istället för ö-bilder kommande vecka.

Nu ska jag passa på att blunda lite. 
Hörs snart igen! 
Till top