Tisdag i Ban Phe

Heeeej

Låt oss kika på hur denna tisdag i Ban Phe har sett ut. 
Efter morgonkaffet och morgonbestyren så satte vi oss på Forzan. 

(null)

(null)

Jag hade något viktigt inbokat. 
Ansiktsbehandling på Bua och Johan skulle på möte därav skjortan ☺️

(null)

(null)

BÄSTA ansiktsbehandlingen hittar ni verkligen här. 
Så så härligt!
Efter en timmes magi avnjöt jag den sedvanliga koppen thé.

(null)

Mötte sedan upp Johan för en lunch på Wangborn. 
Även det en av våra absoluta favoriter!
Så, så gott och håller alltid samma klass!

(null)

(null)

Precis som på Bee Happy så har jag även här en rätt som inte står på menyn. 
Min starka tonfisksallad. 
MUMS!

(null)

Och även Johan fick sin favorit. 

(null)

Väl hemma så blev det några ordningsamma timmar. 
Plugga med Noah och göra lite skoluppgifter. 
Eftersom vi tagit ledigt 4 dagar nästa vecka så har vi ju en del skolarbete med oss så då får vi ta det en stund varje dag. 
Idag blev det både SO och syslöjd. 

(null)

(null)

Facetimade sedan med min Therese. 
Alltid lika härligt. 
Som sagt på lovet passar även jag på att facetima med vännerna hemma ❤️

(null)

Njöt sedan av skymningen på altanen och när mörkret så sakta kommer. 
Alltså så magiskt!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja, inget filter på dessa bilder. 
Och det är ändå finare i verkligheten. 
Middag blev på vår restaurang här på TDV och jag åt min soppa. 
Exakt så här ska styrkan se ut!

(null)

(null)

(null)

Gick sedan hem för att facetima med min Therese ännu en gång- vi har mycket att prata om ☺️

(null)

Innan vi avslutade vår kväll på altanen. 

(null)

En fin tisdag har det varit. 
Nu sova här. 

Hörs imorgon! 
Till top