Drinkar med tjejerna

Heeeeej!

Wow vilken spontan heldag jag hade igår!
Vi hade bestämt oss för en tjejlunch på Baja taco- jag, Carro, Kicki, Hanna, Linnea och Maria. 
Så mysigt att få till det på en helt vanlig torsdag!
Bokade Mr Choo som körde oss. 
Det tar ju sin lilla stund att åka dit men är så mysig väg tycker jag. 

(null)

Som jag skrivit tidigare, Baja taco ser inte särskilt speciellt ut men vilket ställe. 
Otroligt mysigt här vid vattnet. 

(null)

Vi började med en drink. 
Jag är ju inte så imponerad av Margaritan här men testade en spizy margarita och den var riktigt läcker!

(null)

Blev en urgod lunch med massa härligt prat och trams!
Som tjejluncher ska vara. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mmmmm vill äta denna fishtaco snarast igen!

Så åkte vi så hemåt igen mot Long beach. 

(null)

Jag, Kicki och Linnea gick till Cast away och här serveras öns bästa Margarita om ni frågar mig. 

(null)

En eftermiddag fylld av snack, skratt och bad i havet. 
Och sedan anslöt Hanna och Carro igen som var klara med sina förpliktelser hemma ☺️

(null)

Och sedan dök ett bloggfan upp- Freddan 😉

(null)

Och sedan övriga män och barn och familjer. 
Johan hann vara med en ministund men sedan behövde han dock jobba så han gick miste om en urtrevlig kväll men Noah kunde i alla fall vara med. 

(null)

En spontan dag som avslutades med middag på stranden. 
Verkligen en sådan där typiskt "livet-i-Thailand-dag" som jag älskar. 
En riktigt bra start på helgen!

Glöm inte att trycka på ❤️ och scrolla ner för fler inlägg. 
Och ha en DUNDERBRA fredag! 
#1 - - Thessresaa :

Vilkenfantastisk dag med massor av spontanitet!! Älskar det!

Svar: Eller hur! Men som alltid- du saknades ❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa :

Längtar efter att få testa dessa tacos!!! Oj vad vi kommer ha fullt upp när jag kommer till er! Kram

Till top