Dundertisdag

Heeeej

Vilken underbar dag! 
Så härligt att vara frisk igen och njuta av livet. 
Jag har verkligen haft en helt fullspäckad och underbar dag. 

Efter alla morgonbestyr så tog vi oss en frukost på Mook Lanta.
Läste om detta ställe häromdagen i Koh Lantagruppen och att de skulle ha nybakat bröd.
For dit som ett skott. 

(null)

Jag är väl inte den som moffar massa på en frukost men detta var gott nog för mig. 
Nybakat bröd, juice, smör, ost och gurka. 
MUMMA!

(null)

Gick försiktigt sedan väl tillbaks till moppen. 
Här vill jag ju inte ramla ner. 

(null)

Tog oss en tur till Saladan sedan då jag behövde en ny väska. 

(null)

Och sedan en tur in till Lanta Mart för påfyllning av IKaffe. 
(null)

Väskan jag hittade. 

(null)

Och sedan var det bara att svira om då det vaknades kalasbjudning och det skulle vara tema vitt. 

(null)

For ner för att möta upp Hanna och Kicki. 

(null)

(null)

Och sedan åkte vi för att gratulera födelsedagsbarnet. 

(null)

(null)

(null)

Innan vi åkte ner till stranden för att fortsätta vårt häng. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Och sedan mötte vi upp övriga familjemedlemmar och tog en middag på Joes.
Sådan härlig kväll!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken dundertisdag- tack för den ❤️🙏🏻
#1 - - Thessresaa :

Vilka ställen det finns på Lanta!! Så många fina. Kul att ni var bjudna på dagsfest, roligt med en temafest dessutom. Kram

Svar: Ja det här stället Joes ska vi gå till, du kommer älska det ❤️
allenheim.blogg.se

Till top