En perfekt middag

Heeeeej

Min fredag i bilder. 
Jag började dagen med att facetima med Therese i Ban Phe. 
En sådan härlig  rutin och än så länge befinner vi oss i samma tidszon så vi kan snacka så här. Bävar för när hon åker hem till Sverige…

(null)

Jag hade sedan en förmiddag helt för mig själv!
Sådan lyx!
Jag passade på att fixa iordning här hemma och packa upp alla presenter och organisera ☺️
Noah kan inte förstå att jag har så mycket svenskt godis som jag inte öppnat än. 

(null)

Men jag har faktiskt min Gott och blandatpåse i kylen som jag tar några bitar av då och då. 

(null)

Vi har ju inget kök och därmed inget skafferi. 
Nu frigjorde jag plats och så får denna del bli ett litet skafferi men någon storhandling kommer det inte att bli ☺️

(null)

När Johan var hemma lagom till lunch så blev det en lunch på Mays. 
Alltid lika gott och bra. 

(null)

Vid 17 knallade jag ner till Hanna för lite häng innan vi skulle ses nere på stranden. 
Det vankades nämligen middagsbjudning tillsammans med Kicki och Freddan hemma hos Hanna och Lasse. 
Vi samlades här först nere på Long beach och det är ett så mysigt ställe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och sedan promenerade vi hem till Hanna och Lasse och deras mysiga hus. 
Sådan otrolig lyxig känsla att få bli bjuden på middag. Och hemma hos någon!
Nu har vi varit borta tillräckligt länge att detta kändes helt overkligt. 
De har liksom ett riktigt kök!
Och att sitta inne en stund och surra och njuta av alla fantastiska dofter från köket. 

(null)

(null)

(null)

Och sedan bjöd de plötsligt på champagne!
JÖSSES! WOW!
De positiva orden räcker inte till. 
Vilken fantastisk överraskning. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så mysigt stund innan vi alla förflyttade oss ut på altanen och njöt av en magisk middag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En urhärlig middag med så mycket skratt och högt i taket. 
Älskar detta gäng ❤️

Imorse tog vi sovmorgon och sedan blev det strandhäng på Klong Kong. 
Varit mulet till och från idag vilket är jätteskönt. 
Varit ordentligt varmt senaste dagarna. 

(null)

(null)

(null)

Åt sedan en flottig lunch på Lazy Lodge. 
Denna vegburgare var en av de bättre som jag har ätit i mina dagar. 

(null)

(null)

Promenerade sedan tillbaka för bad i havet innan vi så åkte hem vid 16. 

(null)

(null)

Ikväll så blir det att sova tidigt då vi ska på utflykt tidigt imorgon bitti. 
Mer om det senare!
#1 - - Thessresaa :

Ha ha ha skrattar igenkännande åt ert skafferi! Vi hade samma i Pinery, verkligen thai men man vänjer sig 🤗
Jag tänkte just på samma sak i morse, snart ska vi hem och då blir det svårare att ringas 😫 men vi får hitta tid helt enkelt!
Vilken fantastisk middag och vilka helt underbara vänner!! Det är sådana man ska umgås med och som ger en så mycket bra energi ❤️❤️
Ser fram emot att läsa om er utflykt! Puss o kram

Svar: Haha tänkte på dig och Pinery när jag grejade! Ja ingen mer negativt i mitt liv, livet är för kort. Saknar dig! ❤️
allenheim.blogg.se

Till top