Födelsedagsfest i Thailand

Heeeeej

Oj, oj oj!

Vilken hejdundrande fest!

Vi tar det från början. 
Vid 16 så åkte jag och Johan ner till Harrys på Long beach. 
Vi började förbereda och fixa.
Ni från Ban Phe vet säkert vilka Chantana och Kristoffer är då Chantana under flera år drev restaurang i Ban Phe. 
Känns ju extra fint att jag då hade min fest via dom. 

(null)

Jag och Johan delade en flaska bubbel medans vi förberedde allt. 

(null)

(null)

Ni som följt mig tidigare vet ju att Johan brukar fixa en skylt dagen till ära. 
Förra året så körde han denna:

(null)

Den skylten hängde sedan på restaurangen resten av säsongen vilket kan vara känsligt när man är tonåring och typ alla skolfamiljer rör sig här. 
Så i år byttes bilden på sonen ut mot vårt andra barn. 
En hund.

(null)

(null)

(null)

Blev så fint pyntat med ballonger och skylten. 

(null)

(null)

Vi fixade även vit sangria som fördrink. 

(null)

(null)

(null)

Ja och sedan från 18 så kom gästerna. 
Så glad över alla som kom. 
Det gick i full fart så jag fotade inget men har fått bilder skickade. 
Det blev mingel, liveband, mat, DJ, dans och roligt så många timmar!
Det blev en vuxenfest vilket kändes super. 
Noah sov hos en kompis och vi vuxna kunde vara vuxna och inte tänka så mycket och bara vara vuxna. 
Underbart!

Här kommer en bildkavalkad. 
Ni som undrar över Johans outfit- jag sa det skulle vara pyjamasparty. 
Kul eller taskigt? 😉

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Stort tack till alla som bidrog till en oförglömlig kväll. 
Jag känner mig rik på alla nya vänskapsband som vi har skapat här på Lanta. 
Tänk för ett år sedan när vi kom hit för allra första gången- vi kände ingen. 
Nu har vi skapat ett helt nytt liv här ❤️

Nu sova. 
Imorgon så fyller jag ju år på riktigt!
Iiiiiih. 
#1 - - Anna Z:

Kul att du fick en sån fantastisk fest! Men ni är ju grymma festfixare 🥳
Tycker att Johan bär upp sin pyjamas med värdighet! 😃

Svar: Haha faktiskt riktigt snygg i den 😉😘
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa:

Jisses vilken rolig fest!! Vilket minne!! Wow. Tycker det var så kul med din blåsning, finns ingen som kan bära en pyjamas med sådan stolthet som Johan❤️ o så snygg du var i din klänning, en riktig prinsessa.
Så innerligt glad för din skull att det blev en så lyckad vuxenhets där alla fick vara vuxna och bara släppa loss!
Stor kram

Svar: Tack hjärtat! Ja kände mig fin ❤️ ja underbart att ha vuxenfest 🥰
allenheim.blogg.se

Till top