Inställd snorkeltur

Heeeej

Här vaknade både Noah och jag upp sjuka så dagens utflykt blev tyvärr inställt för oss. 
Vi skulle tillsammans med ett stort gäng åka båt och snorkla hela dagen. 
Vi hade verkligen sett fram emot detta så mycket men sjukdomar kommer vi inte undan i paradiset heller. 
Johan däremot kunde åka iväg och vi har vilat oss och kurerat oss hela dagen. 

Jag har sovit hela tre gånger och sedan tog jag med mig lite svenskt godis en trappa ner och så la vi oss i varsin säng och kollade serie. 

(null)

Jag och Noah såg Ginny och Georgia tillsammans förut och nu har det kommit en ny säsong. 
Så mysigt att ha en serie tillsammans. 

(null)

(null)

Ja- detta är vår dag och så mycket mer kommer det inte hända denna dag. 
Så det blir ett kort och tråkigt inlägg men det är så livet är. 

Nu ska jag vila vidare. 
Hörs snart igen!
#1 - - Pia:

Usch då, inget kul att vara krasslig, hoppas ni snabbt blir friska, tur ändå att ni har en hel del 🍫 🍬🍭kryakramar❤️

Svar: Stort tack ❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Camilla Allenbäck :

Krya på er❤️

Svar: ❤️tack
allenheim.blogg.se

#3 - - Anna:

Krya på er!❤

Till top