Kaffebekymmer och festplanering

Heeeej

Imorse så vaknade vi upp till strålande sol. 
Så härligt varje morgon när jag öppnar ytterdörren och värmen, ljuset och alla dofter slår emot mig. 
Däremot har jag fått ett litet kaffebekymmer på morgonen. 
Ni har nog inte missat att detta är MIN stund- så har det varit i alla år. 
Jag behöver den stunden med min kopp och bara insupa allt och ta in dagen. 
Då blir jag mitt bästa jag. 

(null)

Det här har aldrig varit något problem då jag är den morgonpigga i familjen och Johan sover gärna betydligt längre. 
Nu på sista tiden så har han gått upp före mig och blivit morgonpigg. 
Detta betyder att när jag ska ha min stund så sitter han där framför mig med mobilen på med olika klipp- ni vet sådana där amerikanska klipp med inklippta publikskratt. 
NEEEEJ!
Detta går inte och jag blir direkt på dåligt humör. 
Jag kräver inte mycket men detta kräver jag att i alla fall få min första kopp ifred. 
Det har t.o.m. Noah vetat sedan små barnsben. 
Så nu får Johan ta sin första kopp i sängen. 

(null)

Så att jag sedan får njuta av min stund. 
Han märker direkt när jag fyller på min andra kopp och då kommer han på stört och då ser min vy ut så här ☺️

(null)

Morgonen rullar annars på och vid 08 så åker Johan till träningen. 

(null)

Och 20 min senare så går Noah nerför backen och till den väntande skolbussen. 

Jag passade på att göra min runda. Det är verkligen perfekt att gå några varv i backarna. 

(null)

Så vackert med det blåa havet tycker jag- då vet man att det blir en fin dag. 

(null)

Ordentligt varmt och svettigt att gå redan den här tiden på dygnet. 

(null)

Vid 10:30 så hade jag bokat tid för att fixa naglarna. 
Det är ju så jag får skämmas över mina förfallna naglar. 

(null)

Nu var det dags att göra något åt det och Johan fixade sina fötter under tiden. 

(null)

(null)

Fick bli tema rosa på mig. 

(null)

(null)

Susade sedan vidare för en spontan lunch med Hanna, Lasse, Kicki och Freddan. 

(null)

Vi sågs på Marinan på vår strand Long beach. 
Så mysigt när Johan hinner vara med och luncha. 

(null)

(null)

Blev ingen bild på varken mat eller sällskap men vi hade det riktigt trevligt som alltid. 

Sedan rullade eftermiddagen på med diverse fix och jobb för Johan. 
Vid 17 så åkte jag till Harrys för ett planeringsmöte. 
Ja snart fyller jag ju år och min årliga tradition är ju en fest. 
Så på lördag är det så dags att fira!
Vi planerade och jag hoppas jag kan vila i att detta kommer bli bra och kul och inte stressa upp mig i onödan. 
Jag älskar att fylla år och att ha fest men dagarna innan kommer alltid en känsla som är lite stress och rädslan att folk inte ska ha kul. 
Men än så länge känns det bra ☺️

(null)

Hm är det därför jag både varit hos frisören och fixat mina naglar tänker ni kanske?
Jajamen! 

Ja och sedan hem och så kom skymningen, tittade ut och det var så vackert ute. 

(null)

Vyn från vårt sovrum. 

(null)

(null)

Det blev en familjekväll här hemma för alla tre och det var både välbehövligt och mysigt. 

Nu är det snart sovdags här. 
Vi hörs snart igen!
Glöm inte att trycka på ❤️
Kram
#1 - - Hannah :

Komma här och ändra rutiner, så kan han ju inte göra. Tur han flyttade till sängen! 😁

#2 - - Hannah :

Komma här och ändra rutiner, så kan han ju inte göra. Tur han flyttade till sängen! 😁

#3 - - Hannah :

Komma här och ändra rutiner, så kan han ju inte göra. Tur han flyttade till sängen! 😁

#4 - - Hannah :

Komma här och ändra rutiner, så kan han ju inte göra. Tur han flyttade till sängen! 😁

#5 - - Hannah :

Komma här och ändra rutiner, så kan han ju inte göra. Tur han flyttade till sängen! 😁

#6 - - Thessresaa :

Det är tur vi har så förstående män! Coola naglar, passar dig perfekt!
Det kommer att bli en superkul fest och har de som är där inte roligt så är det deras problem! Puss

Till top