Vardag

Heeeej!

Ny vecka och nya möjligheter. 
Förra veckan så var det lite semesterkänsla faktiskt och mycket kul som hände då vänner skulle hem till Sverige. 

Därav vaknade jag igår med en ordentlig måndagskänsla. Suktan efter nyttigt leverne, rutiner, träning. Ja ni vet. 
Var även låg på energi och behövde återhämtning så igår tog jag en day off och inte en endaste bild togs. 

Imorse så var det dock full fart. 
Morgonbestyren som betyder morgonkaffe, frukost till Noah, allmänt surr och sedan så går han till bussen 08:20. 

Jag skippade morgonpromenaden så grejade här hemma. 
Fick en duschcremé i födelsedagspresent och lyckades inte få upp den. 

(null)

Bad Johan om hjälp som låg alldeles för bekvämt i sängen med datorn och orkade inte resa sig för att hjälpa mig. 
Istället försökte han liggandes fixa detta med resultat att duschcremeém flög ut över datorn…

(null)

Jag skrattade men inte min man. 

(null)

Jaja efter detta så vankades det massage. 
Var ju så nöjd sist efter vi varit på Anchan så bokade in en ny massage med samma tjej. 

(null)


(null)


(null)

Ljuvligt! Tog en nacke och ryggmassage och oj vilken skillnad det gjorde för mig. 

Efter denna ljuvliga stund så åkte vi till Lanta silver. 
När jag fyllde år så fick jag av vännerna presentkort här. 
Har länge drömt om en fotlänk i silver och tack vare presentkort kunde den bli sann. 

(null)

Har måttbeställt en i exakt min stil och är så glad och tacksam!
Så så fin!

(null)


(null)

Ja och sedan rullade dagen på. 
Ett besök på krimskrams eller plastic fantastic som de säger på Lanta för att köpa toapapper ☺️

(null)

Jag hittade även en bricka till min kaffehörna. 

(null)

Gäller att göra det lite hemtrevligt med små mått. 

(null)

Och sedan blev det FaceTime med min Therese! En favoritstund ❤️

(null)

Ja och sedan svirade jag om för en promenad i området. 

(null)

Så skönt att rensa skallen och röra på sig. 

(null)

(null)

Hemma igen!

(null)

(null)

Och ja det var det som fastnade i kamerarullen idag. 
😄
#1 - - Thessresaa :

Jösses vad jag skrattade åt bilden på Johan! Har ser verkligen sur ut 🙈 förstår att du skrattade så du låg dubbelvikt. Vad härligt att massagen är så bra, låter lovande tills jag kommer.
Att piffa till det hemma med lite egna saker blir extra påtagligt när man bor så enkelt, jag vet! Man blir så lycklig över en vas/bricka/lykta ja vad som helst som man valt ut själv.
Min davoritstund är oxå samtalen med dig! Som jag skrev blir jag fylld av ny positiv energi!
Ha en fin dag finaste Stina. Puss

Svar: Haha att vara lat straffar sig! Ja massage blir det garanterat när du kommer. Som jag längtar! ❤️
allenheim.blogg.se

Till top