Vi är tillbaka

Hallå!

Nu är vi tillbaka från baceluskernas rike!

Haha såg denna bild i Thereses blogg på mig när vi Facetimade när jag var sjuk. 
Exakt så har jag känt mig haha. 

(null)

Men nu så är jag tillbaka och Noah har precis gått tillbaks till skolan. 
Jag har sovit sjukt mycket och sedan tror jag banne mig att lite hjälp från thailändskt apotek hjälpte till. 
Eftersom mitt immunförsvar är som det är så behöver jag oftast lite hjälp på traven. 

(null)

Vad jag tycker är ett friskhetstecken det är när kaffet smakar gott igen- håller ni med?
Imorse tassade jag ut, tände mina ljus och njöt av min kopp. 
Mumma!

(null)

Avslutade min kväll igår innan jag skulle släcka för kvällen med att facetima med Therese. 
De var då på väg till flygplatsen i Bangkok och har nu åkt hem till Sverige igen. 
Kändes så vemodigt, låter kanske konstigt då de varit i Ban Phe och vi är här men ändå så har det känts så bra att vara i samma land. 
Vi fick ju vårt magiska jullov ihop och nu har vi facetimat varje dag, underlättar enormt med att vara i samma tidszon. 
Jag har ingen hemlängtan alls till själva Sverige men stundtals känns det att vi varit borta sedan augusti och jag saknar mina nära och kära. 
Nu när Therese varit här så har det känts som det närmaste vi kommer det vi har i Sverige. 
Men en otroligt positiv sak är att hon bokat en resa och kommer och hälsar på mig på Lanta!
Iiiiiiiiiih. Mäktigt! 

Nu ska jag fånga denna dag. 
Ska ta igen förlorad bloggtid med att dokumentera hela dagen tänkte jag. 
Haha låter som jag varit borta i veckor, snacka om dramaqueen. 

Nu kör vi tisdag!
#1 - - Pia:

Skönt att ni är friska igen, jag blir ju alltid lite extra orolig när ni blir sjuka och är så långt borta,morgonkaffet är det bästa kaffet☕️kramar ❤️

#2 - - Thessresaa :

Älsklingen!! Vi hade verkligen ett magiskt lov tillsammans och att vi kunnat prata varje dag har känts så lyxigt!! Men som du skrev, jag kommer snart ner och hälsar på!
Så skönt att ni är friska, hoppas ni får vara det länge nu!
Vi är snart hemma i Köping, då blir det en snabb tur till Öowe och sedan Korvstroganoff som Sanne har gjort åt oss. Jag är ledig i morgon så ringer dig när jag vaknar. Puss kram

#3 - - Thessresaa :

Älsklingen!! Vi hade verkligen ett magiskt lov tillsammans och att vi kunnat prata varje dag har känts så lyxigt!! Men som du skrev, jag kommer snart ner och hälsar på!
Så skönt att ni är friska, hoppas ni får vara det länge nu!
Vi är snart hemma i Köping, då blir det en snabb tur till Öowe och sedan Korvstroganoff som Sanne har gjort åt oss. Jag är ledig i morgon så ringer dig när jag vaknar. Puss kram

Till top