Matchande dräkter

Heeeej vänner!!

Firade ni nationaldagen igår, gjorde ni något särskilt? 
Här tog vi oss en promenad på eftermiddagen, kanske inte för att det var en nationaldag men för att vi behövde gå och handla. 
Var tvungen att dokumentera detta då vi var klädda i varsin frottédräkt ☺️

(null)

(null)

(null)

Köpte en present, iiiiih blev så nöjd men kan inte lägga upp det här ifall mottagaren läser. 
Sedan behövde jag även köpa en bikini då jag inte äger någon. 
Hur är det möjligt tänker ni, att inte äga en bikini när ni precis levt i Thailand?
Jag nämner inga namn men en person i familjen lämnade in tvätt innan vi åkte inkl alla badkläder. 
Jag nämner inga namn men denne person glömde även hämta ut tvätten så nu ligger denna påse i tryggt förvar på tvätteriet på Long beach. 

På kvällen träffade vi sedan Johans familj för en middag. 
Ja det var vår nationaldag det. 

Nu sitter jag och sörplar morgonkaffet. 

(null)

Ska strax göra mig en frukostmacka, grovt bröd med Bregott, en skiva ost och några gurkskivor är fortfarande så otroligt smarr!
Jag har fjärilar i hela magen idag. 
Riktigt sådana där fjärilar som man har inför en resa. 
Ja för idag ska hela familjen ut på en liten miniresa!
Jag ska först på avtackning på mitt jobb och sedan blir jag hämtad och så åker vi till Öland för några dagar med Hanna och Lasse!
Jag är så, så förväntansfull. 
Ska bli så kul att se hur de har det och jag har bara varit på Öland en gång över dagen så det ska bli riktigt kul att utforska. 

Ska så fort jag ätit här ta itu med packningen och leta fram lämpliga kläder. 
Just nu ser det ut så här. 

(null)

Vi flyttar några dagar efter Öland till nästa boende och då ska vi äntligen komma iordning. 
Eftersom vi vetat vi ska förflytta oss så har det inte blivit någon ordning men snart så! 
Det ser jag fram emot. 
Landa lite. 

Men nu som sagt frukost och sedan packa!
Ser fram emot att knäppa lite härliga Ölandsbilder så det får även ni följa med på. 

Ha en fin onsdag! 
#1 - - Pia:

Hoppas ni får en härlig Ölands resa☀️🥰

#2 - - Susanne:

Hej,
Nej, vi firade inte nationaldagen igår.
Jag slipade på ett gammalt trädgårdsbord igår. Sedan gjorde jag en rabarberpaj och bjöd över grannarna på kaffe och paj.
Vad roligt att åka till Öland. Vi har varit där några gånger med husvagn när våra barn var små. Så fint där.
Ha en trevlig resa!

Till top