Födelsedag i Ban Phe

Heeeeej!

Igår så blev det en sådan festlig dag från början till slut. 
Vännerna Hanna och Lasse hälsar ju på oss här i Ban Phe vilket blivit en enormt härlig tradition. 
De hälsade ju även på förra sportlovet. 
Vi har så otroligt roligt tillsammans. 
Igår så stod födelsedag på agendan och då känner man ju helt klart rätt familj då jag älskar att fira nära och kära. 
Stort grattis Hanna på din födelsedag!

Prick 09:00 så började födelsedagen hemma hos oss och vi bjöd på födelsedagsfrukost. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hade planerat dagen i detalj och 10:00 kom så vår taxi som vi bokat via Wong. 
Perfekt att ha en chaufför över hela dagen. 
Mot Mae Phim!

(null)

(null)

Och ett besök på Dog rescue. 
Alltid så mysigt att träffa hundarna och barnen ville aldrig gå härifrån. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kände oss nöjda så åkte vi så tillbaka mot Ban Phe. 
Stödvila för vissa ☺️

(null)

Här hade jag bokat in för en hel eftermiddag på Barong. 
Som jag skrivit tidigare så tycker jag detta ställe är helt fantastiskt. 
Otroligt goda drinkar och perfekt att få nyttja poolen. 
Alla nöjda och glada. 

(null)

(null)

Vi tog även in helt fantastiska charkbrickor, 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi njöt i timmar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kände oss nöjda for vi så hem till TDV igen. 
Jag och Hanna tog oss en födelsedagadrink i vår restaurang medans männen fixade inför kvällens middag. 

(null)

Som blev grillat!!
När man varit iväg så många månader så suktar kroppen efter hemlagat. 
Huset som Hanna och Lasse bor i har en bra grill så jag och Johan hade varit och handlat hem massa godsaker, 
Lax, räkor, bakad potatis, korvar och aioli. 
MUMMA!
Vi fick även sällskap av vår granne Janne och det blev en urtrevlig kväll som slutade 03. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken dag!!
Otroligt härlig. 
Imorse vaknade jag och hade fått ett mess från VetVan. 
En god nyhet att dessa två tjejer nu fått sitt för alltidhem och precis flyttat till ChangMai. 
Extra fint att de får bo tillsammans. 

(null)

Nu har alla fyra valpar blivit adopterade vilket känns jättebra. 
❤️

Nu sitter vi hela gänget i taxin på väg till Bangkok, 
Hejdå Ban Phe för denna gång. 
Nu ska vi göra två dagar i Bangkok tillsammans med Hanna och Lasse vilket säkerligen kommer bli superkul, 
Så nu ska jag passa på att blunda lite så jag orkar med en härlig kväll i storstan. 

Glöm inte att trycka på ❤️ så hörs vi snart igen! 
#1 - - Anna K:

Så underbart men nu får du komma hem så jag får träffa dig IRL Och inte bars via instagram och bloggen

Svar: ❤️ saknar dig med!! Kom tillbaks.
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa :

Wow wow vilken frukost o middag ni dukade upp!! Kul att ni besökte dog rescu, känns verkligen skönt i hjärtat att göra ett besök där.
Dom där drinkarna på Barong är inte att leka med , mums!! Puss o kram.
PS. Skön stil på Noah i songtauen!

Till top