Grand finale träning och rehab

Heeeeej

Så var så dagen här- sista träningspasset med Amelia då hon nästa vecka beger sig till Sverige. 
Vi körde vårt sista pass utomhus och oj vilken skillnad det är på att köra inomhus med AC. 
Kändes som om jag tappade flera liter i vätska!

Drack en proteinshake innan, känner man sig inte extra hurtig när man dricker en sådan iklädd träningskläder? ☺️

(null)

Jag hade tyvärr en rätt dålig dagsform igår. 
Så ont i handen igen och humöret kändes blä. 
Men att få prata av sig och få ur sin frustration kombinerat med rörelse gjorde susen. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Talande ansiktsuttryck 😉

(null)

Tack för dessa månader Amelia. 
Jag har stundtals känt frustration och det har varit kämpigt men jag är glad och tacksam över att du funnits vid min sida. 

(null)

Efteråt så åkte jag och fixade mina naglar. 
Lite nya färger denna gång. 

(null)

Syns inte på denna bild men framåt eftermiddagen så KOM REGNET!

(null)

Inte sett regn på flera månader här på Lanta. 
Kändes som om naturen jublade och vilka dofter det direkt kom. 
Ljuvligt. 
Vi hade en inbokad träff nere på Cast away så vi blev blöta på vägen dit men vet ni det gjorde absolut ingenting. 

(null)

Och sedan kom det en magisk solnedgång. 

(null)

(null)

Blev inga fler bilder än så, skönt att slippa fotandet ibland men vi var ett gäng som sedan käkade middag ihop. 

Tidigt imorse redan vid 06 så åkte Johan iväg för jobb så det blev inte så många dagar tillsammans efter Mexico. 

Jag har passat på att innan 09 ha på aircon och kyla ner huset. 

(null)

Vi är nämligen utan ström och vatten idag 9-17. 
Så det blir både varmt och jobbigt med toan ☺️
Största bekymret är dock när man har medicin som är kylvara men det är bara att packa ner sprutorna i dessa kylväskor. 

(null)

Ja- så mycket mer än detta händer det inte just nu. 
Vi hörs mer sen! 
#1 - - Thessresaa :

Wow o köra ett träningspass ute i den värmen!! Du är grym!
Skönt att ni äntligen fick lite regn det behövs verkligen från vad jag ser på bilderna.
Mys nu med Noah o hoppas han blir pigg fort. Vi ses om en vecka! Puss o kram

Svar: Wihoooooo en vecka!! GALET!!! ❤️❤️❤️
allenheim.blogg.se

Till top