Hiking i Ban Phe

Heeeej

Lördag idag och vilken otroligt skön och lugn dag vi haft.
Efter morgonbestyren så tog vi oss mot bergen- där jag tidigare år har hikat. 
En av mina absoluta favoritplatser i hela världen. 
Ingen hiking denna gång men däremot så ställde vi forzan en bit upp då jag så gärna ville gå en bit och känna känslan. 

(null)

(null)

Det sluttar verkligen uppåt- så pass mycket att Johan faktiskt vände för att hämta moppen och istället köra upp. 
Väldigt speciell känsla att gå själv, oj vad det prasslade överallt i buskarna haha. 
Men så härligt!
Så fina minnen från när jag hikade här med Henna för några år sedan ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Och så FRAMME. 
ÄLSKAR denna vy!!

(null)

Och lagom tills dess så kom så Johan körandes. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så puttrade vi så neråt igen och åkte genom
Ban Phe på vägen. 
Var tvungen att knäppa kort på moppen framför. 
Jag gillar detta så mycket att gå ut i pyjamas/ dräkter. Inte konstigt att jag anammat en liknande klädstil ☺️

(null)

(null)

Vi for vidare mot Barong.
Det här har verkligen blivit en av våra favoriter här i Ban Phe. 
Så otroligt mysigt ställe!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi tog in en ostbricka att dela på- MUMS så gott!
Med sällskap av ägarens labrador ☺️

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja och sedan flöt eftermiddagen på här hemma. 
Så kom så äntligen min favoritstund på dygnet- SKYMNINGEN. 

(null)

När temperaturen faller lite och jag slår mig ner på altanen och bara njuter. 
En sådan favoritstund!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi tog en hemmamiddag alla tre ikväll. 
Så skönt att bara skrota här hemma- slippa duscha och fixa sig för att gå ut och äta utan bara vara!
Vad blev det för gourmetmiddag tänker ni?
Pasta och köttbullar till grabbarna och pasta med tonfisk till mig ☺️

(null)

SUPERSKÖN KVÄLL!
Skönt med en hemmakväll för imorgon kommer våra Lantabästisar och oj vad vi längtar. 
Iiiiiiiiiiiiiiiiihhhh

Nu sova här så jag är pigg imorgon. 

Sov gott
#1 - - Anna:

Håller med dig om att skymningen är den bästa tiden på dygnet.
Hur ser det ut för er inför nästa säsong? Vi (jag) planerar för fullt! Lutar att vi åker ca 29 dec och en månad framåt men jag skulle gärna åka över höstlovet med Alvin också😍

#2 - - Thessresaa:

Vilken grym känsla att gå uppför berget o mötas av utsikten.
Barong blev verkligen en stor favorit!! Kan känna smaken av deras chark o moskva åsnan.
Ha det nu så himla bäst och underbart med Hanna och Lasse❤️
Puss och kram

Till top