Träning och solnedgång

Halloj

En lördag i bilder kommer här!
Vaknade redan vid 07 idag och efter den dagliga koffeinintaget så begav jag mig ut för en morgonpromenad. 

(null)

(null)

Tog några varv här i vårt kvarter- backarna känns onekligen! 

(null)

Men så bra det känns att starta dagen så här!

Förresten, brukar ju få svar på mina trädgårdsfunderingar. 
Vi har detta träd utanför oss. 

(null)

Någon som vet vad detta är för frukt?
Häromdagen kom det förbi thai och plockade en hel påse frukt så ätbart verkar det ju vara ☺️

(null)

(null)

Var helt ärligt genomblöt av svett efter promenaden. 
Riktigt skönt att komma tillbaka till Villa villekulla igen och dricka en iskall soda. 

(null)

Blev en ordentlig slappareftermiddag här hemma. Noah sov ända till 14 (!) och jag chillade mest på sängen. 
På sen eftermiddagen så blev det FaceTime med Therese- alltid lika härligt!

(null)

Och vid 18 så promenerade jag ner mot stranden för en middag med Jessica. 

(null)

(null)

Alltid så fint att se solen gå ner, omöjligt att tröttna!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blev en tidig kväll- hemma redan vid 21 och jag har facetimat med min Hanna och skrattat så mycket att om inte mitt six pack kommer snart så blir jag förvånad haha. 
Och så hann jag även prata med Johan som idag flyger vidare till en annan ort i Mexico. 
❤️

Nu är klockan redan 23:40 så nu blir det sova här. 

Hoppas ni njuter helgen! 
Till top