Hejdå Thailand

Heeeeej
 
Här kommer lite om vår söndag i Bangkok. 
Vi ställde klockan imorse då vi skulle iväg till svenska ambassadörens Residence för att fira gudstjänst med Svenska kyrkan. 
 
Jag köpte ju en klänning igår på HM och tyckte den var så fin så köpte en likadan fast i svart. 
Haha bra fantasi va ☺️
 
(null)
 
Här på residenset har vi varit tidigare. 
Så fint tycker jag!
 
(null)
 
Allt andas Sverige extra mycket. 
Kul att träffa andra svenskar som bor i Thailand och det blev en sådan fin gudstjänst och gemenskap. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Väl tillbaks på hotellet så var det riktigt skönt att svira om till badkläder. 
Blev en eftermiddag vid poolen. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Nu är vi på flygplatsen och har checkat in Doug som flyger med oss till Stockholm. 
 
(null)
 
Nu är det snart dags att säga hejdå till Thailand och hej Sverige. 
Imorgon blir det Gävle- hur overkligt känns inte det. 
 
Tack alla som följt oss på vår Thailandsvistelse- hoppas ni vill fortsätta följa mig/oss. 
 
Kram! 
 
#1 - - Roger johansson :

Stort tack för att jag fått följa med på era äventyr i Thailand via bloggen 😍 alltid lika kul att logga in här 😀
Vi älskar själv Thailand och hoppas på att få uppleva ett par månader där 😎 min sambo har ikväll bestämt sig för att söka jobb på skolan på koh lanta 😍. Trevlig hemresa !

Svar: Wow vad kul! Lycka till! 😍 och tack för att du gillar bloggen
allenheim.blogg.se

#2 - - Susanne:

Hej,
Tusen tack för alla inlägg du har gjort under den här tiden. Vilket enormt jobb du har lagt ner. Det har varit så roligt att få följa er.
Få se om vi stöter ihop här i Gävle i så fall kommer jag fram och hälsar.
Trevlig resa och välkommen hem till Sverige igen!

Svar: Vad kul du gillat. Och tack för alla dina kommentarer- har verkligen uppskattat det! Ja du måste komma fram om vi ses på affären tex 😄 kram
allenheim.blogg.se

#3 - - Thessresaa:

Jag hoppas du kommer fortsätta blogga om livet i Sverige. Det blir ju en lite annorlunda sommar för er. Skönt att höra från dig i morse att resan gick så smidigt.
Jag kommer ALDRIG glömma mitt besök på ambassaden och Luciatåget, magiskt minst sagt!
Älskar er o längtar till vi ses!

Till top