Blingbling

Pjuh- vissa saker ska man helt enkelt inte säga högt. 
"Nu mår jag bättre" och några timmar senare så mår man plötsligt ännu sämre. 
Det har varit stillsamma dagar och igår så låg jag i sängen exakt hela dagen. 
Lite stressande när man känner att man MÅSTE bli frisk. 
Men imorse så vaknade jag på riktigt upp med en annan energi!
Nu säger jag det ju högt ändå-nåja men nu har det vänt. 
Alltså jag är ju en person som verkligen inte tycker om att stå i centrum vad gäller sjukdom. 
Har gjort det för mycket i mina dagar men det är ändå fint vad människor blir oroliga för mig. 
De är väl i och för sig vana vid vilken vändning det kan ta ha ha. 

I alla fall. 
Eftersom jag legat i sängen hela veckan så missade jag några härliga träffar med Emma. 
Idag så kom hon dock hit för att säga hejdå då de imorgon åker hem till Sverige igen. 
Tänk att nu har deras två månader gått. 
Vi har haft många fina stunder ihop. 
Vi ses igen- det vet jag. 
Eftersom Emma är frisör så fick jag lite produkter av henne. 
Det gjorde mig jätteglad för det är något som jag inte riktigt unnar mig annars. 

(null)

(null)

Annars har det inte hänt mycket. 
Vi är klara på altanen med vårt myspys. 
Så här blev det- jag älskar ju blingbling och jag ville få det klart innan vårt efterlängtade besök och jag vill inte greja med pynt mitt i besöket. 
Tycker det blev så fint att ha stjärnan utomhus- visst?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu känner jag mig oerhört tacksam över att känna att jag verkligen kan längta efter morgondagen ordentligt. 
Tidigt imorgon bitti rullar vi mot Krabi för att hämta Camilla. 
Johan är och hämtar hyrbilen nu. 
Får man besök långväga så är det en självklarhet att man hämtar på flygplatsen tycker jag. 
Nu sitter hon på flyget och nu är det väldigt, väldigt nära! 

SÅ FÖRVÄNTANSFULL! 


#1 - - Susanne:

Hej!
Så härligt att det äntligen vänt nu när du väntar finbesök.
Det blev verkligen mysigt på altanen. Vad påhittigt att sätta stjärnan utanför, det skulle jag inte kommit på att göra.
Jag vill också hämta på flygplatsen när jag får långväga besök. Sen känner man sig så välkommen när man blir hämtad. Du är nog inte ensam om att vara förväntansfull. Kan tänka mig att det finns en till som just nu sitter på planet.
Ha det gott!

Svar: Kände mig otroligt påhittig som kom på detta med stjärnan haha.
Trodde den skulle luckras upp av luftfuktigheten men än så länge funkar det.
Ja Camilla hade ordentligt resfeber ska du veta. Nu är vi snart på väg till Krabi! 🥳
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa:

Åååå så fint det blev med allt pynt!! Gör sig så bra i de mörka varma kvällarna ❤️.
Så fint med er nya vänskap- tänk vilka band man knyter när man lever långt hemifrån sina närmsta! O du, när du vaknar o läser detta så vet jag att du kommer vara sådär härligt pirrig i hela kroppen- från skallen till tårna full av bubblig energi!!! Som jag unnar dig det ❤️
Krama Camilla länge och njut av er lunch på Tiwlay!!
Puss o kram

Svar: Ja du förstår ju till 100%. Livet här är så annorlunda så speciella band skapas ju.
Nu är jag så pirrig att jag knappt klarar av att dricka morgonkaffet 😂❤️
allenheim.blogg.se

#3 - - Johanna :

Åh älskar pyntet , idag drar vi till Ban Phe och letar slingor 🤩 så snällt av henne att lämna hårprodukter, jag försöker ta hand om håret här med mina bra produkter men fy håret tar verkligen stryk av sol och bad ändå . Ha nu en fin dag 🤩🥰

Svar: Ja åk till krimskrams och köp allt blingbling som de har!
Ja det går snabbt utför med håret 😂
Ha en fin dag ❤️
allenheim.blogg.se

#4 - - Pia:

Så fint med allt pynt, nu blev jag sugen på att börja med julpyntet🎄✨

Till top