Fångat genom mobilen och livet just nu

Halloj

Nu var det ett tag sedan och här kommer lite av det som fångats genom mobilen i en salig blandning. 
Vi sliter på i huset men nu är slutet nära och det är så skönt att se ett ljus i tunneln. 
Det har blivit en del ta-igen-sig-kvällar på balkongen och förra veckan bjöd på en hel del stilla kvällar och många luftballonger susade förbi. 
Så kul att bara sitta och glo på allt!

(null)

(null)

Min svägerska Camilla har varit och hälsat på och kollat in vår nya lägenhet. 
Så kul att få visa och även lite i kvarteret. 
Jag bjöd på pizza med extra mycket fyllning ☺️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hon hade med sig våra väskor som vi lämnade när vi kom från Thailand hemma hos dom. 
Bland annat alla mina sprutväskor och jag fick mig en glad överraskning. 
Jag har funderat på att det liksom fattas hudvårdsprodukter och glömt hur jag tänkte när jag packade för att åka till Sverige. 
Ibland är jag ju ett packningsproffs måste jag säga. 
I en av sprutväskorna så låg nämligen denna lilla överraskning! ☺️

(null)

(null)

Min kompis Camilla var här och hängde en eftermiddag och hade med sig sushi från ett ställe nedanför oss. 
Iiiih närheten till allt just nu ändå. 

(null)

(null)

(null)

Har fixat lite mysigt på balkongen med lyktor och lite blommor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tycker de första lyktorna är så fina men tyvärr helt kassa. 
De fungerar inte och lever sitt egna liv och bjuder ibland på disco. 
Så igår fick vi nog och plockade ner dem och lämnade tillbaks dom till Rusta. 
Synd för de är verkligen fina men blev bara ett irritationsmoment. 

Vi lär känna vårt nya kvarter nu och det känns nästan som att man är en turist. 
Det får vara lite nyhetens behag just nu. 

(null)

Vi har hittat en restaurang som definitivt kan bli en favorit. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och som vanligt äter Johan alltid upp mina rester ha ha. 

(null)

Och så här ser en typiskt frukost ut för mig nu. 
Mår inget bra av bröd i onödan så nu är jag inne i äggfasen. 
Den vet man aldrig hur länge den varar ☺️

(null)

Och igår så var det en riktigt stor dag i livet och på så många sätt en milstolpe. 
Noah började nu gymnasiet. 
Oj vad det var blandade känslor. 
På många sätt ett stort vemod över att en fas i livet är över och nya tider som väntar med allt vad det innebär. 
Blev helt blödig när jag tänkte på det. 
Men stoltheten hörrni. 
Den är bra stor den. 

Hoppas ni alla mår bra!
Tack till er som fortfarande kikar in här och lämnar avtryck 🙏🏻


#1 - - Thessresaa:

Vilka härlig dagar ni haft blandat med slit och umgänge med fina vänner❤️ härlig mix! Men så skönt för er att det närmar sig slutet på allt slit med huset, snart kan ni stänga det kapitlet och ett nytt spännande kan start❤️ .
ska bli så kilat höra om allt Noah har upplevt sin första vecka! Tänk att den lilla kille jag lärde känna för ett antal år sedan vuxit upp till den fina goa kille! Allt tack vare er! Er kärlek och önskan om att ge honom ett vidare perspektiv på livet kan ni avspegla i honom nu!! Bra jobbat!
Puss och kram!
PS. balkongen är så så mysig, trist dock med den fina slingan!

Svar: Finaste kommentaren 🥹🥹🥹 tack exakt vad jag behöver läsa.
Längtar så tills vi ses i helgen ❤️❤️❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Erika :

Jag älskar hemgjord pizza med massor av fyllning! Mysig balkong ni fått 😍

Svar: Taaack 😍😍
allenheim.blogg.se

Till top