Jag minns utflykter

Jag fortsätter med några Thailandsinlägg. 

Det är ändå så mycket roligare att se och minnas än flyttkartonger och slit 🙃

Idag så får det bli tema utflykter. 
Åh vad det varit härligt varje gång vi åkt iväg någonstans även om det bara är till Krabi, en ö utanför Lanta eller någon annanstans. 
Genast så infinner sig en semesterkänsla för annars så har det ju varit vardag även om den såklart inte ser ut som vardagen i Sverige. 

Lite axplock…

Koh Kradan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Koh Lipe…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ao Nang..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kuala Lumpur..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Trang..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bangkok..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Några av de utflykter och resor som fångades både i mobilen och på minnesbanken. 

Nu önskar jag er alla en härlig helg! 
#1 - - Susanne:

Hej!
Koh Lipe, en av mina favoritställen. Så fint med de vita stränderna och det klara vattnet. Firade min 50-års dag där.
Ha det gott!

Svar: Ja det är verkligen jättefint där
allenheim.blogg.se

Till top