Inte en solstråle alla dagar

Så var det så måndag igen och en ny vecka!

Jag ska erkänna att just idag så vaknade jag inte alls upp på bra humör. 
Dålig nattsömn och jag kände mig irriterad i varje millimeter av min kropp. 
Var sjukt trött men bestämde mig ändå att gå upp för just idag så kändes den här stunden att vara helt själv som extra viktigt. 
Och ville även ha en stund innan området vaknade med massa ljud för annars hade jag inte kunnat ta ansvar för mig själv he he. 

(null)

Jag tänkte faktiskt på att insupa djurljuden och ljuset för att vända detta humör och sedan tog jag några varv i backarna. 
Orka vara en suris!
Dessa ben fick jobba hårt idag! 

(null)

Och även dessa för att minska påsarna under ögonen ☺️

(null)

Vi hade sedan en härlig frukostträff att se fram emot med Frida och Matti på vår favorit Arthaya. 
Tänk vad fint att ens barn genom åren här i Thailand träffat så fina vänner och så får även vi vuxna vänner "på köpet". 

Jag och Johan blev tidiga. 
Satte oss vid detta bord först med öppna fönster. 

(null)

Men vi bytte bord faktiskt. 
Det hade varit så typiskt mig att glömma att dessa fönster är öppna och luta mig bakåt och då ramla ut. 
Hade lätt kunnat hända!
Satte oss första gången på deras baksida och oj så mysigt och lantligt det var här. 

(null)

(null)

(null)

Tog oss en shake innan sällskapet kom och sedan blev det verkligen en långfrukost ihop men inget som dokumenterades. 
Supertrevligt!

(null)

Sedan åkte jag raka vägen till Slow Down för att fortsätta min behandling. 
När jag fyllde år så fick jag detta fina presentkort av vännerna. 
Så välbehövligt och så otroligt fint att de vill bidra till min behandling. 

(null)

(null)

Gång tre idag och det har blivit skillnad även om det är långt ifrån bra. 
Hon är fantastisk duktig och jag känner mig 100% trygg. 
Det händer nog mycket i kroppen för så fort jag kom hem så somnade jag tungt. 
Kroppen som ville det helt klart. 

Och nu är klockan redan 18:30 och det har precis varit ett litet skyfall. 
Luften blir så otroligt fräsch efteråt och ljuset så fint. 

(null)

Så fort alla familjemedlemmar är hemma från träning och gym så ska vi äta en enkel vardagsmiddag här hemma. 
Rester och lite kylskåpsrens. 

Önskar er en bra start på veckan! 
#1 - - Thessresaa:

Man måste tillåta sig att ha sådana dagar oxå ibland även om man befinner sig i paradiset! Skönt att det vände sen. Vilken fin present av dina vänner, så värt!
Hoppas du vaknar upp idag som en solstråle! Puss o kram!

Svar: Ja livet är ju här med. Kom på sen att det är ju fullmåne nu- det kan förklara allt haha. Puss och kram
allenheim.blogg.se

#2 - - Susanne:

Hej!

Ja, det är jobbigt när man vaknar på "fel sida". Sådana dagar är det skönt att vara för sig själv till det går över. Jag tycker alltid det är skönt att vara ensam uppe på morgon. Vill helst inte prata med någon den första kvarten haha.
En sådan fin present du fick av dina vänner. Så omtänksamt av dem.
Ha det gott!

Svar: Ja fy jag blir också så extremt ljudkänslig på morgonen när jag är sån. Eller det är jag iofs alltid på morgonen ha ha. Jaja man är som man är helt klart.
Ha en superfin tisdag ❤️
allenheim.blogg.se

Till top