Lågenergi

Snacka om att de senaste dagarna har gått med ordentligt låg energi. 
Det var nästan som om luften gick ur en efter vår fantastiska semesterresa. 
Jag har verkligen gått in i en anti socialmode- tagit mina promenader, boostat kroppen med massa kokosvatten, starka soppor, sovit SJUKT mycket och bara varit. 
Så välbehövligt. 
Jag är nog en person som ger extra allt ibland och sedan checkar ut fullständigt. 
Jag och Johan har sett serie på kvällarna- så mysigt. 
Också en grej som man uppskattar extra mycket här, att få krypa ner i soffan och se serie. 
Vi har sett nya Ondskan och den var verkligen superbra. 

Idag så var jag i fas igen och har knäppt lite bilder. 
Började med min morgonkopp. 
Eller morgonkopp. 
Klockan var 11:00.

(null)

Tog mig sedan en promenad ner till Hanna som nu också är hemma från Lipe. 
Faktiskt skönt med mulet idag. 

(null)

Vi tog en promenad och sedan behövde vi styra upp lite hemligheter inför våra mäns julklappspresenter imorgon. 
Men går det att vara hemlig? 😆

(null)

Nåja. Vi fixade och förhoppningsvis så går allt lås imorgon. 

Väl hemma så har jag njutit av våra senaste husdjur. 
Jag berättade ju om att en fågel byggde bo på altanen i min blomma. 
Nu har vi resultatet. 
Det är precis vid vår sittgrupp men tack och lov bryr de sig föga. 

(null)

Noahs kompis Felix från Sverige är nu på besök och oj vad det värmer hjärtat att se ens barn så glad. 
Han är här med sin mamma och de kom med både massa svenskt godis och något som vi blev väldigt glada över. 

(null)

Ikväll så blev det en jättemysig middag ihop!
Både gott och kul att ses och prata ikapp allt. 
Felix sover här inatt så nu är det fullt hus. 

(null)

(null)

Ja- det blev ett litet inlägg idag i alla fall. 
Ha en jättefin helg! 
#1 - - Pia :

Så roligt för Noah med en kompis från Sverige 😍

#2 - - Susanne:

Hej!

Detsamma till dig!
Så roligt för sonen att få besök av sin kompis från Sverige. Ja, det värmer i hjärtat och man blir själv glad när man ser att ens barn vara glada och lyckliga. Sen spelar det ingen roll hur gamla barnen än är haha. Vilken lycka att få finkaffe! Den sorten använder vi också. Så gott!
Här hemma är det riktigt kallt. Det var -20,5 när jag klev upp i morse och det har äntligen slutat snöa. Tänkte ta en liten promenad ut i solen idag. Vi skulle ha varit på kalas idag. Vår lilla prinsessa (barnbarnet) fyller 2 år idag men de är sjuka så vi får skjuta på kalaset.
Ha det nu riktigt gott och njut av värmen! Lycka till med hemligheterna!

Svar: Ja det är underbart.
Så kallt ni har det i Sverige! Helt otroligt! Halka inte nu bara ❤️
allenheim.blogg.se

#3 - - Dennis:

Jag hittar inte Ondskan (The Evil) på Netflix i Thailand, men väl En helt vanlig familj.

Svar: Ondskan går på TV4 play
allenheim.blogg.se

Till top