Min lördag

Hoppas ni alla har en fin helg!

Vi tog oss en tur till Klong Nin igår för att äta lunch.
Jag ville så gärna introducera Johan för Sweet soul där jag var nyligen och käkade och blev golvad. 
Så otroligt mysigt här och så underbart att sitta och blicka ut över havet och stranden. 

(null)

(null)

Vi tog en varsin banan och kokosshake som är så god- verkligen två smaker som passar ihop!

(null)

Här är ju allt vegetariskt och min lunch ser nog inte så mättande ut men dessa tomater var så otroligt goda ihop med brödet och jag blev mätt. 

(null)

Efterrätt fick bli en spontan massage. 
Ljuvligt att vila lite på maten så här!

(null)

(null)

Matresan fortsatte. 
När det vankades solnedgång så hade vi bokat in en kväll för att fira Kicki och Freddan som nu lämnar Lanta. 
Så vi begav oss ner till Long Beach hela familjen. 
Givetvis var även Hanna och Lasse med. 
Vi började med en drink på Cast away och lite gott tilltugg. 

(null)

(null)

Lite solnedgång på det också. 

(null)

(null)

(null)

Och sedan blev det middag på Suza Hut.
En riktig favorit och så otroligt god indisk mat. 
Tänker på riktigt tillbaka nu på all mat och vill bara äta allt igen!
MUMS!

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Ja- en härlig dag med både massa gott och härlig vänskap. 

Har ni ätit något gott i helgen?
Till top