Min perfekta dag


Håhåjaja så har man blivit ett år äldre

Och så bra det känns!
Nej men på riktigt vilken bra födelsedag det blev från start till slut. 
När tror ni att jag vaknade på själva födelsedagen?
Jo 02:00.
Är detta verkligen "normalt" som vuxen?
Lyckades tack och lov somna om lagom till 06 och då var det bara att vänta en timme innan det blev den traditionella födelsedagssången. 

(null)

Det mest härliga var ju att grabbarna köpt present på varsitt håll. 
Tyckte paketen såg lika ut och snacka om att de känner mig. 

(null)

Vi fick sällskap till morgonkaffet av Freddan som kom förbi på en kopp och grattande. 
Bra start på dagen!

(null)

Jag och Johan åkte sedan på lite födelsedags frukost på Lazy Lodge. 
Sån oerhörd lyx att få äta frukost till denna vy. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag må ha fyllt 45 men dessa kärleksbilder kommer vi aldrig sluta med så länge vi håller ihop. 

(null)

(null)

(null)

Väl hemma blev det jobb för Johan och jag fixade och pyntade lite här hemma. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja- ni som känner mig vet vid det här laget att jag älskar att fira. 
Men i år kände jag plötsligt för att inte göra något särskilt?
Väldigt olikt mig. 
Men så kände jag förra veckan att så klart jag vill bjuda in mina närmaste. 
De som ger energi och inte tar. 
Inte stort utan bara en liten krets. 
Drog iväg en inbjudan och trots jobb och vardag kunde de flesta med lite avhopp för sjukdom. 
Än en gång- det okomplicerade livet här. 
Det blev först "bubbel på altanen" och oj så mysigt att ha gäster hemma. 
Jag älskar ju sånt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Skymning blev till mörker. 

(null)

(null)

(null)

Och vi traskade ner till Colibri- vår härliga restaurang på Long Beach där jag abonnerat deras baksida och trädgård. 
Jag bjöd på sangria, snittar och lite pizza. 
Superhärligt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kvällen avslutades senare lite oväntat. 
Ett sista glas blev en väldigt spontan trubadurafton med bla Tomas Järvheden och Anders Wigelius. 
Jag fick både lite Håkanlåtar och grattissång. 
Guldkant på en redan fantastisk dag!

(null)

(null)

(null)

På riktigt. 
Jag är så djupt tacksam över allt. 
Det blev precis så som jag önskade. 
Människor som ger energi och glädje. 
En sådan boost att få känna sig så omtyckt och bli omgiven av massa värme. 

(null)

(null)

Har haft en sådan go känsla hela dagen!
Stort tack alla och stort tack för alla fina hälsningar!
#1 - - Susanne:

Hej!
Vilken härlig födelsedag. Ja, jag hade gärna kommit förbi om jag varit på plats. Tror precis som du att det hade varit supertrevligt. Vilka fina väskor och fint brev du fick. Sådant värmer i hjärtat.
Ha det fortsatt gott!


Svar: Ja det blev verkligen så lyckat ❤️
allenheim.blogg.se

Till top