En positiv chock

Snacka om att bli chockad!

Min helg blev inte alls som jag hade trott. 
Tänkte väl det blir en helg i soffan som vanligt men ack så fel jag hade. 
Vi var och styrde lite ärenden på förmiddagen och när vi kom hem sa jag till Johan "tror jag faktiskt sätter på mig pyjamas" fast det bara var mitt på dagen och han svarade "nej du är ju  så fin i dina mysbyxor". 
Tänkte att Johan har ju blivit knäpp. 
La oss i soffan för att se serie och då sa han att han fått mess från interflora att det ska komma ett blombud.
Vem kan det vara?
Oj vad tankarna snurrade och vem skickar ett blombud nu?
Nä jag var väldigt konfunderad.
Så ringde det på porttelefonen och vi satte serien på paus för att ta emot blommorna. 

Ja och resten är historia. 
Blev så chockad att jag inte riktigt minns de första minutrarna. 
För vilka står där?
Jo Hanna, Lasse och lilla Charlie. 
Här står mina Ölandsvänner plötsligt här hemma?
Ja Johan och Noah hade självklart vetat detta i en vecka. 
Men jag. Jag blev fullständigt golvad av chock och förvåning!

(null)

Med sig hade de massa mat och Lasse ställde sig i köket och styrde en riktig pangmiddag. 
Han hade till och med sig eget förkläde och knivar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag kunde verkligen inte ta in att detta sker. 
Att de åkt ända från Öland för att rå om mig. 
Jag blir tårögd bara av att skriva detta. 
Vilken oerhörd fin vänskap. 
En sådan ynnest att få vara med om detta. 
Hanna har hört av sig sååå mkt och messat och ringt och det fanns inte på min karta att jag skulle förvänta mig att hon skulle komma hit. 
Men det gjorde hon. 
Ja jag har svårt att finna orden. 
Det kom ut rätt på rätt med allt som jag älskar. 
Jag vågade även mig på att dricka lite vin igen efter dessa månader utan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja och sedan kunde jag inte hålla mig. 
Jag hade ju en present till Hanna i garderoben.
Eftersom vi inte kunde vara med på deras bröllop då jag var nyopererad så ska jag skämma bort Hanna i dec ett dygn. 
Hon vet inte vad vi ska göra men det vet jag. 
Och hon får inte ha på sig vad hon vill utan jag har bestämt outfit. 
Så nu fick hon den tshirt hon ska bära den dagen. 
Hur fin?
Självklart ska vi ha lika. 

(null)

(null)

Den här kvällen kommer jag leva på länge. 
Oj vilken energiboost jag fick. 
Älskade ni tack så otroligt mycket igen!
Vilken pangkväll och så olik kvällarna jag nu har haft länge. 

Var så sprudlande glad hela dagen igår. 
Facetimade länge med Therese och berättade allt. 
Hon sa "vad speedad du är" och jajamen det var jag. 
När klockan närmade sig 17 så blev det lite tjejkväll här hemma med Anna, Moryn och Camilla. 
Jag bjöd först på lite plock och rester från kvällen innan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och sen fixade Johan tachopaj. 
En jättefin kväll och också så värdefullt för mig att fylla på med kompisenergi. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja. Som ni förstår är jag helt varm i hjärtat nu efter denna helg. 
Något rätt i livet har jag gjort som blivit välsignad med så fina vänner. 
❤️

Ps. Tack för så fina kommentarer och respons på inlägget nedanför. Ni bär mig 🙏🏻
#1 - - Thessresaa :

Finaste finaste du!! Du är värd all kärlek och omtanke då det är det du hela tiden förmedlar!! Tror inte jag känner någon som har en sådan genomgod personlighet och som bara vill allt gott till alla! Älskar dig!

Svar: Åh så fint 😭❤️ 100% detsamma om dig ❤️❤️❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Susanne:

Hej!
Vilken härlig överraskning du fick Stina! Äntligen fick du träffa dina fina vänner. Förstår din glädje. Blev så full i skratt när Johan sa att du är så fin i dina mysbyxor haha. Där börjar man ana ugglor i mossen haha.
Spännande och se vad du hittat på att överraska Hanna med.
Ha det fortsatt gott!
Kram!

Svar: Det var riktigt sjukt med mysbyxorna 😂😂 jag tänkte att Johan kanske börjar tappa det efter allt som varit 😂😂
Ja en sådan underbar överraskning ❤️❤️
allenheim.blogg.se

Till top