Överraskningsmiddag

Hej hej

Igår så piffade jag upp vardagen med en extra god middag. 
Jag bestämde mig för att överraska Johan och ha en lite mer festlig middag förberedd när han kom hem från jobbet. 
Kan säga att det doftade sååå gott i hela lägenheten när han kom hem då jag hade denna paj i ugnen. 

(null)

En Västerbottenspaj blev det. 
Passande nog i hjärtformen ☺️

(null)

Jag köpte denna dryck på Ica- en god cider så den avnjöt vi först på balkongen till lite ost. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Och sedan så dukade jag upp. 
Kan säga att vi åt lääänge och Johan blev jätteglad. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Johans första reaktion när han såg pajen:
Men hur har du rivit osten?
Hans andra reaktion var: hur kan den vara så perfekt? Är det något fuffens? Har du köpt en färdig och lagt i formen?
Tur jag inte tar illa upp hahah utan förstår vart frågorna kommer ifrån. 
Men kan säga att den blev verkligen perfektion!

(null)

(null)

SÅÅÅ GOTT!

(null)

(null)

Visst är det lätt att tänka att åh vilken lyxig tisdag i deras liv. 
I själva verket låg det två supertuffa dagar bakom. 
Usch jag har haft så vidrigt ont och kan knappt röra mig. 
Igår bestämde jag mig för att jag måste göra något för att peppa mig mentalt så jag samlade krafter för att gå till Ica som ligger precis nedanför. 
Jag blev helt skakig av denna handling men det var så värt att få greja med detta sedan och skingra tankarna. 
Det är svårt för mig att blotta mig med här hur livet känns just nu. 
Man vet ju trots allt inte vem som läser här och det är inte lätt att våga vara ärlig och visa sig i den positionen. 
Det positiva är att jag ALDRIG kommer nöja mig med detta och kämparglöden för att nå det mål och liv jag vill leva blir desto mer starkare. 
Och modet att göra den förändring som behövs göras. 

Kvällen avslutades med serie och himlen utanför var så fin. 
Är så svag över vyn över takåsarna. 

(null)

Hoppas att ni mår bra! 
#1 - - Erika :

Vilken fin paj 😍 och du verkar ha lyckats med den 💪 Tråkigt att höra att kroppen bråkar med dig ❤️ Ta hand om dig ❤️

Svar: Tack Erika. Alltid så fina kommentarer 🙏🏻❤️
allenheim.blogg.se

#2 - - Thessresaa:

Pajen såg supersmarrig ut! Klart ni ska lyxa till det när ni kan, det är ju det som gör att man orkar❤️
Hoppas värmen gör så att du får må lite bättre!
Puss o kram

Svar: Bättre än pajen vi åt sist 😂
Tack hjärtat ❤️
allenheim.blogg.se

#3 - - Johanna :

Såg så himla god ut 😍 vilken mysig kväll ni fick !

Till top